Jeg er ingen ekspert på TUL, tenkte selv å prøve å vente til uke 12Ææææ, ikke si såntJa skal det, når burde jeg dra tror du?
men man skal jo kunne se det fra uke 7 da, med et godt UL-apparat!! Du får holde oss oppdatert 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ingen ekspert på TUL, tenkte selv å prøve å vente til uke 12Ææææ, ikke si såntJa skal det, når burde jeg dra tror du?
men man skal jo kunne se det fra uke 7 da, med et godt UL-apparat!! Du får holde oss oppdatert 
Har ingen aningJeg er ingen ekspert på TUL, tenkte selv å prøve å vente til uke 12men man skal jo kunne se det fra uke 7 da, med et godt UL-apparat!! Du får holde oss oppdatert
hva føler du da? Har du noen tvillingfølelse?
![]()
Er mitt første svangerskap så vet ikke hva jeg føler i det hele tatt 
Skjønner, det kan jo være du er et par dager lenger på vei enn du trodde også da, eller at urinen var svært konsentrert! Uansett en eller to får vi håpe den/de klamrer seg fast!! Du har såååå mye spennende i møteHar ingen aningEr mitt første svangerskap så vet ikke hva jeg føler i det hele tatt
![]()

Jeg var sikker på at jeg mistet i uke 5+4 da jeg plutselig fikk mye svakere teststrek på testene mine. Når HCG blir høy kan det på en måte sluke fargestoffet i testen, og dermed slå ut svakere. Samme dag som teststreken var svak hadde jeg HCG i blodet på 32000!!! Veldig høyt for å være 5+4Er sjølv alltid spent på desse digitale testane.
Igår fikk eg 3+, 6+3.
Tok ny test idag tidleg og den viste 2-3 igjen?!
Så eg blir ikkje alltid klok på desse testane.

Jeg var sikker på at jeg mistet i uke 5+4 da jeg plutselig fikk mye svakere teststrek på testene mine. Når HCG blir høy kan det på en måte sluke fargestoffet i testen, og dermed slå ut svakere. Samme dag som teststreken var svak hadde jeg HCG i blodet på 32000!!! Veldig høyt for å være 5+4![]()
Gammel tråd....men jeg fikk også 3+ nå. Er 4+5.Sniker fra mai herjeg fikk 3+ idag.. er 4+5... Vet at EL Var 07.08, altså 3 uker siden nå på torsdag 28.08, så ble usikker på de testene nå jeg
![]()

Fikk 3+ da jeg var 4+6, 1 barn.Gammel tråd....men jeg fikk også 3+ nå. Er 4+5.
Sååååå....var det tvillinger????![]()
Jeg fikk 3+ 4+2, var bare ei her inneGammel tråd....men jeg fikk også 3+ nå. Er 4+5.
Sååååå....var det tvillinger????![]()
Godt å høre....fikk litt panikk. Har 3 gutter fra før av. Fikk svetteperler i pannen med tanke på tvillinggutterJeg fikk 3+ 4+2, var bare ei her inne