Når fekk barnet ditt godteri for fyrste gong?

Synes det er hårreisende hvor mange her inne som lar barna smake på godteri alt for tidlig her inne!! Men det er min mening...
Har ikke lyst på usunne og overvektige barn jeg i hvert fall, bare se på mange av tilstandene i amerika og England..
Prøver å få litt fart i forumet ser jeg på kommentarene dine
 
De er 2,5 og 1,5 år. Ikke fått godteri. De vet ikke hva det er. Ser ingen grunn til å introdusere det.

Herlig. Her er jeg såppas usunn selv at de
Synes det er hårreisende hvor mange her inne som lar barna smake på godteri alt for tidlig her inne!! Men det er min mening...
Har ikke lyst på usunne og overvektige barn jeg i hvert fall, bare se på mange av tilstandene i amerika og England..


Han er langt i fra overvektig selv om han får kose seg med en bit sjokolade på lørdager :)
 
Jeg har dessuten tro på at barn som får smake litt her og der som vet at de får smake når vi andre har sier seg fornøyd etter en smak eller to istedet for å endelig få lov og dermed fråtse og ville ha alt! Fordi de ikke vet når neste mulighet er :p
 
Her fikk han vel når han var mellom 1,5 og 2 tror jeg. Men det var kun for å smake. Sjokolade liker han ikke så det hender han får en kjærlighet. Ble også en del is i sommer når det var så varmt:)
 
Her fikk han vel når han var mellom 1,5 og 2 tror jeg. Men det var kun for å smake. Sjokolade liker han ikke så det hender han får en kjærlighet. Ble også en del is i sommer når det var så varmt:)

Ja herlighet denne sommeren var varm! Poden fikk is hver dag. Litt av en jobb å forklare at nå er det ikke varmt ute så nå får du ikke is hver dag men kun på helg :p han spurte etter det hver dag i sikkert dn mnd :p Han godtok heldigvis hjemmelaget smoothie-is :)
 
Ja herlighet denne sommeren var varm! Poden fikk is hver dag. Litt av en jobb å forklare at nå er det ikke varmt ute så nå får du ikke is hver dag men kun på helg :p han spurte etter det hver dag i sikkert dn mnd :p Han godtok heldigvis hjemmelaget smoothie-is :)
Haha, ble mye is her også :p
 
Herlig. Her er jeg såppas usunn selv at de [\QUOTE]

Vi spiser godteri vi voksne, men etter leggetid til barna. I bursdager har de alltid fått frukt. Aldri etterspurt verken kake eller godteri, men vært kjempe fornøyd med frukt. Tror at noe av grunnen er at de er vandt til at det er slik og derfor ikke har satt spørsmålstegn ved det, ennå ihverfall :p
 

Var flink helt til jeg ble gravid med barn nr 2..
men eldste får kun i helger da, og er fornøyd etter to remser kvikk lunsj, maser aldri om mer :)
 
Ja herlighet denne sommeren var varm! Poden fikk is hver dag. Litt av en jobb å forklare at nå er det ikke varmt ute så nå får du ikke is hver dag men kun på helg :p han spurte etter det hver dag i sikkert dn mnd :p Han godtok heldigvis hjemmelaget smoothie-is :)
Haha var samme her:p han går fortsatt i fryseren å ser etter is hos mamma hvor han fort fant ut av hvor isen lå:hilarious:
 
Back
Topp