M
Moderator Marte
Guest
Som overskrifta seier:
Når fekk barnet ditt smake godteri for aller fyrste gong?
Når fekk barnet ditt smake godteri for aller fyrste gong?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror den der kan være vrien å unngå minsten her blir også misfornøyd og sier kraftig fra hvis storesøster får noe og han ikke fårSer at eg ikkje er den einaste der dei minste fekk godteri tidligare enn eldste..
Akkurat det samme som skjedde herTror den der kan være vrien å unngå minsten her blir også misfornøyd og sier kraftig fra hvis storesøster får noe og han ikke får
Overvektige? Blir ikke feit av å få litt godteri på en lørdag Her er ingen i nærheten av overvektige. Du virker litt lite opplyst...Synes det er hårreisende hvor mange her inne som lar barna smake på godteri alt for tidlig her inne!! Men det er min mening...
Har ikke lyst på usunne og overvektige barn jeg i hvert fall, bare se på mange av tilstandene i amerika og England..
Synes det er hårreisende hvor mange her inne som lar barna smake på godteri alt for tidlig her inne!! Men det er min mening...
Har ikke lyst på usunne og overvektige barn jeg i hvert fall, bare se på mange av tilstandene i amerika og England..