Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

). Altså helt ulikt sånn det bruker å være før mensen. Da var jeg 11 dpo. Svaaak strek 12 dpo. 
.. følte det egentlig på meg, pulsen var plutselig konstant høy og følte meg litt annerledes... EN gang uten beskyttelse var nok liksom. Kan gi bort litt fertilitet til de som trenger det 

Blir det nr.4 eller har du fleire? Eg blir også lett gravid.Noen dager etter forventet mens.. følte det egentlig på meg, pulsen var plutselig konstant høy og følte meg litt annerledes... EN gang uten beskyttelse var nok liksom. Kan gi bort litt fertilitet til de som trenger det
![]()
Dette blir nr 4..Blir det nr.4 eller har du fleire? Eg blir også lett gravid.
Skjønte det også pga HRV! Ikke målt med ring, men pulsklokke. Riktignok ikke før min IKM - 7. juni. Skjønte det natt til 7. juni ved at HRV fortsatte og gå ned, i stedet for opp som den pleier på IKM. I tillegg var jeg ekstremt varm.Jeg har ouraring, og har fulgt med på kroppstemperatur, hrv og hvilepuls. Jeg skjønte jeg var gravid 7.6 grunnet en høy økning i temp (ikke feber), høyere hvilepuls og lavere hrv. Synes det er ganske sykt, mtp at jeg kun var 2+5 da. Fikk ikke antydning til positiv test før 15.6, en uke etterpå.![]()