Når fødte du?

Nr 1: 12 dager før termin
Nr 2: 16 dager før termin
Nr 3: 14 dager før termin
Nr 4: Uke 35
Nr 5: Uke 18
Nr 6 har termin i april-25.

Her har vi stort aldersspenn, de eldste er 14 og 12. så har vi 7mnd, 3år og snart 5år. Så det blir to kull h or de største klarer alt selv og de minste må ha hjelp. Så føler ikke helt at belastningen er så stor siden vi bare har tre små. Og mannen jobber nattevakt så han er bestandig hjemme, det elsker jeg☺️ Vi også har prøvd denne måneden, så får vi se hva som skjer. Får dere ofte kommentarer på hvor mange barn dere har? Her virker det ikke som det er noe glede hos familiene når vi forteller og økning.
Da vil jeg tro dere har mye hjelp i de ti største! Og som du sier, de klarer jo seg selv på en måte :love7
Har ikke fått noe negativt av familie, de har virket glade og gledet seg. De ble oppriktig lei seg da vi mistet I uke 17. Fått litt kommentarer av kjente att det må vel være stopp nå, og att vi ikke kan få flere, men da svarer jeg bare med att jeg aldri har plaget de med mine unger :smiley-ashamed004 av ukjente så får jeg en del kommentarer med att dette må være "dine, mine og våre" barn. For jeg kan jo ikke ha fått 6barn med samme mann..

Da vil jeg tro dere har mye hjelp i de ti største! Og som du sier, de klarer jo seg selv på en måte :love7
Har ikke fått noe negativt av familie, de har virket glade og gledet seg. De ble oppriktig lei seg da vi mistet I uke 17. Fått litt kommentarer av kjente att det må vel være stopp nå, og att vi ikke kan få flere, men da svarer jeg bare med att jeg aldri har plaget de med mine unger :smiley-ashamed004 av ukjente så får jeg en del kommentarer med att dette må være "dine, mine og våre" barn. For jeg kan jo ikke ha fått 6barn med samme mann..
Hva i alle dager?! Folk sier så mye raaaaart…. Kan ikke folk passe på sine egne saker liksom?! :playful:

Ja vi også får sånne kommentarer at nå er det vel nok barn. Mamma sier det også. Men hun bor ikke på samme plass som oss så de er ikke noen belastning for henne. Men jeg tror hun bekymrer seg når jeg har hatt to tunge fødsler og det har blitt ks. Neste må tas med ks, men tenkte sterilisere meg samtidig da.

B1: 40+5

Ja vi også får sånne kommentarer at nå er det vel nok barn. Mamma sier det også. Men hun bor ikke på samme plass som oss så de er ikke noen belastning for henne. Men jeg tror hun bekymrer seg når jeg har hatt to tunge fødsler og det har blitt ks. Neste må tas med ks, men tenkte sterilisere meg samtidig da.
Mye rart folk sier ja :smiley-ashamed004 jeg bryr meg ikke så hardt da, jeg gjør det som føles rett for meg og oss. Så får folk si hva de vil. Hadde plutselig vannavgang i uke 17 sist, så om jeg blir gravid igjen, så får jeg god oppfølging. Men nå har vi prøvd i over 1år og har ikke klaffet enda. De andre har jo kommet på 123.

Mye rart folk sier ja :smiley-ashamed004 jeg bryr meg ikke så hardt da, jeg gjør det som føles rett for meg og oss. Så får folk si hva de vil. Hadde plutselig vannavgang i uke 17 sist, så om jeg blir gravid igjen, så får jeg god oppfølging. Men nå har vi prøvd i over 1år og har ikke klaffet enda. De andre har jo kommet på 123.
Også sånt på hvor lang tid det tar denne gangen. De gangene før har de sotte på første eller andre prøveperiode☺️ Må ha vært helt forferdelig å oppleve det. Men tenker sjansene øker for sånne opplevelser jo flere ganger man bærer fram barn. Så mentalt er jeg forberedt på at alt kan skje. Vi må ha planlagt keisersnitt denne gangen. Det gruer jeg meg veldig til.

Nr 1 født 2 dager over
Nr 2 født 10-11 dager over
Nr 3 født 6 dager over
Nr 4 ruger jeg fortsatt på 39 dager til termin

Føler ikke på noe tidlig fødsel , tror de koser seg vell mye inni der hehe

Back
Topp