Fødte du før, etter eller på selve termindatoen, og hvilket barn var det i rekken? Noen som har 4 barn, eller mer? Når kom ev. nr. 4 ift. dem andre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begge mine er født 38+3. Spontant. Prøver på nr 3, så spent på hvordan det evt. blir daFødte du før, etter eller på selve termindatoen, og hvilket barn var det i rekken? Noen som har 4 barn, eller mer? Når kom ev. nr. 4 ift. dem andre?
Hvordan er det med seks barn? Vi har fem og ønsker en tilNr 1. Uke 39
Nr 2. Uke 38
Nr 3. Uke 36+3
Nr 4. Uke 35+0
Nr 5. Uke 36+3
Nr 6. Uke 35+0
Nr 7. Uke 17
Magisk jeg synes det var travlest når jeg hadde 4, for mellom de to minste da, så er det bare 10,5 mnd mellom. tIng går på rutiner ofte. Ungene har alltid noe å være med, vi prøver å ha litt alene tid med 1 og 1 innimellom, men det er ikke noe de har yttra ønske om. Jeg synes ikke det er noe stress med 6 barn, prøver på en til nå, men det har ikke klaffet etter att vi mistet sist. Håper det sitter snartHvordan er det med seks barn? Vi har fem og ønsker en til
Her har vi stort aldersspenn, de eldste er 14 og 12. så har vi 7mnd, 3år og snart 5år. Så det blir to kull h or de største klarer alt selv og de minste må ha hjelp. Så føler ikke helt at belastningen er så stor siden vi bare har tre små. Og mannen jobber nattevakt så han er bestandig hjemme, det elsker jeg Vi også har prøvd denne måneden, så får vi se hva som skjer. Får dere ofte kommentarer på hvor mange barn dere har? Her virker det ikke som det er noe glede hos familiene når vi forteller og økning.Magisk jeg synes det var travlest når jeg hadde 4, for mellom de to minste da, så er det bare 10,5 mnd mellom. tIng går på rutiner ofte. Ungene har alltid noe å være med, vi prøver å ha litt alene tid med 1 og 1 innimellom, men det er ikke noe de har yttra ønske om. Jeg synes ikke det er noe stress med 6 barn, prøver på en til nå, men det har ikke klaffet etter att vi mistet sist. Håper det sitter snart