Når får man mage med nummer to?

lillemaur

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2019
Dere som har gått gravide flere ganger, når kom magen med nummer to? Er litt spent på hvor lenge vi kan skjule det!

Følger :) Er også spent på hvor lenge det kan skjules, samtidig gleder jeg meg til å få en finfin kul :D

Samme her! Nr 2 på vei. Håper jeg slipper at det syns før uke 16-18 som sist men det kan jeg vel bare drømme om [emoji23] Sist la jeg på meg omtrent ingenting før siste 2 mnd, pang sa det. [emoji23]

Her fikk jeg mage fort med nr3, men var mye oppblåst den første tiden,nå merker jeg det allerede med nr4.

Vanskelig å svare på, men mye tidligere enn med nr 1 :P Mener jeg hadde tydelig mage i uke 10?

Jeg husker ikke engang når jeg fikk mage med førstemann [emoji23] Men uke 10 kommer fort!

Samme her! Nr 2 på vei. Håper jeg slipper at det syns før uke 16-18 som sist men det kan jeg vel bare drømme om [emoji23] Sist la jeg på meg omtrent ingenting før siste 2 mnd, pang sa det. [emoji23]

Det høres ut som meg, la ingenting på meg i begynnelsen, men så ble jeg full av vann i kroppen mot slutten. [emoji85]

Brukte gravidklær fra uke 8 med nr 2, lå 6 uker «foran» i magestørrelse. Så da jeg var 34 uker med andre, var jeg like stor som i uke 40 med første.

Det høres ut som meg, la ingenting på meg i begynnelsen, men så ble jeg full av vann i kroppen mot slutten. [emoji85]
Hehe... jeg la ikke på meg noenting første halvdel av graviditet nr 2, men magen vokste godt likevel!!! :P

Er veldig forskjellig fra person til person. Jeg får seriøst gravid mage i uke 5-6 hver gang! Så kjipt nå når god været kommer og jeg må skjule magen! Den kom igår og er typ 5-6 mndr mage....

Jeg skulte det greit til uke 21 sist, det går ikke denne gang, kjernemusklaturen er ikke seg selv... Er slank men hjelper ikke når musklene ikke holder innvolene på plass...

Jeg skulte det greit til uke 21 sist, det går ikke denne gang, kjernemusklaturen er ikke seg selv... Er slank men hjelper ikke når musklene ikke holder innvolene på plass...
Samme her, hadde jeg enda prioritert å trene kjernemuskulaturen. Så jeg er spent på hvor lege det går å skjule magen denne gang ;)

Iallfall ikke snakke om og unnskylde kroppelige ting, det var sånn jeg avslørte en kollega :p man snakker jo ikke om sånt til vanlig (iallfall ikke på min jobb)
Nei, hvis noen plutselig kommer med noe slikt er de avslørt :p
Sovet rart er vell eneste unnskyldning som ikke blir tolket mot eventuell graviditet for den brukes vell mer i daglig tale :p

Nei, hvis noen plutselig kommer med noe slikt er de avslørt :p
Sovet rart er vell eneste unnskyldning som ikke blir tolket mot eventuell graviditet for den brukes vell mer i daglig tale :p

Er det vanlig å si "sovet rart"? Jeg pleier si det men har ikke tenkt over at andre også gjør det.

Back
Topp