Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på det sammeDere som har gått gravide flere ganger, når kom magen med nummer to? Er litt spent på hvor lenge vi kan skjule det!
Vanskelig å svare på, men mye tidligere enn med nr 1Mener jeg hadde tydelig mage i uke 10?
Samme her! Nr 2 på vei. Håper jeg slipper at det syns før uke 16-18 som sist men det kan jeg vel bare drømme om [emoji23] Sist la jeg på meg omtrent ingenting før siste 2 mnd, pang sa det. [emoji23]
Hehe... jeg la ikke på meg noenting første halvdel av graviditet nr 2, men magen vokste godt likevel!!!Det høres ut som meg, la ingenting på meg i begynnelsen, men så ble jeg full av vann i kroppen mot slutten. [emoji85]
Det høres ut som meg, la ingenting på meg i begynnelsen, men så ble jeg full av vann i kroppen mot slutten. [emoji85]
Samme her! Nr 2 på vei. Håper jeg slipper at det syns før uke 16-18 som sist men det kan jeg vel bare drømme om [emoji23] Sist la jeg på meg omtrent ingenting før siste 2 mnd, pang sa det. [emoji23]
Samme her, hadde jeg enda prioritert å trene kjernemuskulaturen. Så jeg er spent på hvor lege det går å skjule magen denne gangJeg skulte det greit til uke 21 sist, det går ikke denne gang, kjernemusklaturen er ikke seg selv... Er slank men hjelper ikke når musklene ikke holder innvolene på plass...
Samme her, hadde jeg enda prioritert å trene kjernemuskulaturen. Så jeg er spent på hvor lege det går å skjule magen denne gang![]()
JaVi får gå litt lutrygga et par mnd..

Nei, hvis noen plutselig kommer med noe slikt er de avslørtIallfall ikke snakke om og unnskylde kroppelige ting, det var sånn jeg avslørte en kollegaman snakker jo ikke om sånt til vanlig (iallfall ikke på min jobb)
Nei, hvis noen plutselig kommer med noe slikt er de avslørt
Sovet rart er vell eneste unnskyldning som ikke blir tolket mot eventuell graviditet for den brukes vell mer i daglig tale![]()