Når får familie vite det?

Etter 12 uker.

Siden embryoet så lett blir borte like fort som det kom(etter andres erfaringer) er det tryggere lenger uti føler vi.

Jeg er skikkelig dårlig og skriver dagbok så mamma får med seg alt allikevel. Det gjorde vi med første baby i fjor og hun hylte av glede hver gang hun bladde om.
 
Vi fortalte det til familien samme uke som vi fant det ut selv, uke 4. Dette er vår første og vi vet det er mulig å miste, men kysser selvfølgelig alt vi har for at det skal gå bra, og syns det er veldig fint at folk vet hvorfor jeg er så innmari trøtt konstant og spiser så lite (jeg sliter verre med å få i meg mat..)
 
Vil vente så lenge som mulig... I allefall til etter uke 12. Så kommer det an på hvor lenge mage kan skjules, siden det er nr. 2.
 
Jeg har måttet fortalt det til sjefen pga at jeg til tider er ganske så dårlig å har behov for tilrettelegging for å klare å jobbe. Ellers har bestevenninnene mine fårt vite det. Mamman min har reagert veldig dårlig på de 2 forrige så det sitter i denne gangen å jeg kvier meg for å si noe som helst. Men er tøft å sitte å lyve om hvorfor en er så dårlig så jeg tenker at vi blir nok å slippe bomben, for jeg syns ikke det er gøy å dikte opp løgner om hvorfor jeg er så dårlig form å sånn. Skal på første kontroll 24 august så slipper bomba etter det har vi bestemt.
 
Foreldrene mine vet det. Resten, inkl kommende storebror, får vite det etter ul i uke 13
 
Vi fortalte det til nærmeste familie rundt uke 7. Skulle på ferie sammen i en uke, så blei vanskelig å skulle skjule det da. Men føltes bra å fortelle det da:) noen venner fikk vite det uka etterpå, da det ble en del spm om hvorfor jeg ikke drakk alkohol i et bryllup vi var gjester i. Orket ikke finne på unnskyldninger. Resten får nok vite det snart, er nå snart 10 uker på vei:)
 
Back
Topp