Livi81
Blir kjent med forumet
Du må gjøre det som føles rett for deg. Er ingenting som er rett og galt her. For meg så sier jeg det til de jeg ville sagt det til om jeg hadde mistet. ☺
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må gjøre det som føles rett for deg. Er ingenting som er rett og galt her. For meg så sier jeg det til de jeg ville sagt det til om jeg hadde mistet. ☺
Trist å lese ønskemamma, klemme på! Men denne gangen går det! <3Jeg har mistet to ganger før og er livredd for å fortelle folk om det nå. Er 12 uker til mandag. Vært på tidlig ul og fått vite at alt er bra, men det sitter litt lenger inne å fortelle noen om det denne gangen.
Skjønner at du vil vente da krysser alt som krysses kan for deg denne gangen, langt på vei nå?Før har jeg overivret etter å fortelle. Men etter aborter så har det dalt, og har ikke tenkt å fortelle noen om det før jeg må eller det vises. Den spissrotgangen jeg gikk på jobb var helt jævlig. Jeg var i uke 11, eller i tolvte da det kom ut på jobb. To dager etter var jeg på tidlig ul der de bare fant fostersekken. Å måtte formidle dette på jobb var helt jævlig! Familien får vite det samtidig med alle andre. Vi har ikke så nært forhold.
Helt enig, så har sagt det til svigerfar og min mor og far, skal si det til svigermor neste helg gleder seg! For vet hun kommer til å bli mest gladSånn tenkte jeg også. Grunnen til at man venter med å si det er jo i tilfellet noe går galt. Om noe hadde gått galt hos meg hadde jeg blitt så knust at familie og nærmeste venner hadde fått vite det uansett - og da kunne de like gjerne få 'være med' fra starten