Når får du EL i forhold til positiv EL-test?

LilleMμ

Forelsket i forumet
Du som får bekreftet EL ved temping eller har erfaring etter flere pp- når har du EL i forhold til positiv EL-test.
Jeg leser litt forskjellig;
-EL når test er positiv
-EL ved første negative test etter positiv(e)
-EL 1-2 dager etter positiv test

Hva er din erfaring? :-)

Jeg temper ikke, men tester etter el.
For min del så tror jeg kroppen min virker i denne rekkefølgen:

- el slim og ømhet i eggstokkene (ca CD11-12)
- positiv el test (CD13)
- negativ el test og symptomene er borte (CD14)

Tenker da at selve eggløsningen finner sted i løpet av CD14 :bookworm::happy:

Du som får bekreftet EL ved temping eller har erfaring etter flere pp- når har du EL i forhold til positiv EL-test.
Jeg leser litt forskjellig;
-EL når test er positiv
-EL ved første negative test etter positiv(e)
-EL 1-2 dager etter positiv test

Hva er din erfaring? :)
Innen 48 timer men mest vanlige innen 12 timer, kort fortalt så er det bare å legge inn aksjer så treffer dere ;)

EL 1-3 dager etter positiv test.

Takk for svar Jeg hadde positiv EL test cd 18 og 19. Negativ dag 20. Vi la inn aksjer cd 14, 16, 18, 19, 20 og sent på kvelden cd 21 :-)
På cd 19 hadde jeg skikkelig press i nedre magen/ømhet og tenkte at dette er EL, men som lilledrue4 sier har hun EL noen dager etter ømheten. Begynner å bli redd for at vi avsluttet for tidlig.. Jeg har talt dpo etter cd 19, da er jeg 12 dpo i dag og blendahvite tester! Jeg håper EL var senere, men ikke så sent at det ikke lå noen svømmere å ventet på egget Dette er altoppslukende!

Takk for svar Jeg hadde positiv EL test cd 18 og 19. Negativ dag 20. Vi la inn aksjer cd 14, 16, 18, 19, 20 og sent på kvelden cd 21 :)
På cd 19 hadde jeg skikkelig press i nedre magen/ømhet og tenkte at dette er EL, men som lilledrue4 sier har hun EL noen dager etter ømheten. Begynner å bli redd for at vi avsluttet for tidlig.. Jeg har talt dpo etter cd 19, da er jeg 12 dpo i dag og blendahvite tester! Jeg håper EL var senere, men ikke så sent at det ikke lå noen svømmere å ventet på egget Dette er altoppslukende!
Vil tro aksjene dine er godt plassert ;)

Jeg har denne ømheten/murringen i to til tre dager, samtidig med el slim og positiv test i løpet av disse dagene :happy:

Håper det klaffer for deg! :smiley-angelic001

Takk for svar Jeg hadde positiv EL test cd 18 og 19. Negativ dag 20. Vi la inn aksjer cd 14, 16, 18, 19, 20 og sent på kvelden cd 21 :)
Virker som dere traff veldig godt:D Heldigvis kan svømmerne overleve opp til 6 døgn, jeg ble gravid på aksjer lagt 4-5 dager før el fant sted så det er så absolutt gode sjanser. Tvi Tvi :thumright

EL dagen etter første positive test, selv om jeg ofte får positiv test i to dager. Så har fremdeles positiv test når jeg har/har hatt eggløsning. Alle er nok forskjellige, så ville vurdert å måle temperaturen en syklus eller to for å bli kjent med din egen kropp ☺️ Eller så er det bare å tenke at fra positiv el-test har man sex tre dager på rad, så skal nok det gå fint også ☺️

Lykke til med prøvingen!

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp