Når får barna julestrømpe?

FruPippip

Forelsket i forumet
Hvilken dag i jula gir du julestrømpen til dine barn?

Her pleier vi å gi på julaften slik at de har noe å kose seg med i løpet av dagen. Men har opplevd at andre gir den 1. juledag.

Jeg var ikke klar over at folk pleide å gi strømpen andre dager enn julaften. Det har jeg bare hørt om her inne tror jeg.
Vi gir som sagt på julaften. :)

På julaften om morgenen. :)
Bruker å ha godterier i den, og så får hun åpne en av gavene (helst en fra meg).

Julaften + en gave til å aktivisere seg med til kvelden kommer! =)

På julaftens morgen. Med godteri og frukt, og i år får han et blad også.

Morgenen på julaften. Da får hun godteri til og kose seg med til julefilmene. Kommer til og få Knerthen julehefte også i år.

Vi voksne får også julestrømper med snop. Ingenting er som og sitte i sofakroken, knaske julestrømpe, og se på julefilmer! :D

På natta til juleaften kommer julenissen og legger noe godt i julestrømpene:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Når han står opp om morran på julaften så henger julestrømpa klar, fyllt opp med litt av hvert.

I år blir det på lille julaften siden han skal feire hos faren sin. De årene han er hjemme får han den på julaften.

Sent from my HTC Desire C using BV Forum

natt til julafte. Her er det fjøsnissen som kommer med en ting de kan leke med i år lego til beggem julehefte,frukt og litt sjokolade

Den henger klar til vi står opp om morgenen på julaften! :)

Mamma sydde en julepose til oss barna når vi var små. Denne fikk vi snop i. Jeg har fortsatt min, og mamma har også sydd en til ungene og mannen fikk sin i fjor:) Det er hun som fyller den opp hvert år også:) Jeg vet ikke helt når de skal få den, men de henger nå klare på de tomme kalenderkrokene... Mulig de får de på julafta etter frokost. I julesokken får vi alle en gave fra nissen julaftenmorgen.

Back
Topp