Når får barna julestrømpe?

her blir det første året med julestrømpe og jeg kommer til å gjøre det på samme måte som da jeg var lita :-) sambo fikk ikke julestrømpe da han var liten.

så vi kommer til å sette ut grøt til nissen på kvelden lillejulaften og henger den tomme strømpa på soveromsdøra. I løpet av natta kommer nissen og fyller strømpa så den er full med frukt og godis når han står opp julaften :-)

Julaften etter frokost:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Den henger på døra på soverommene deres når de våkner på julaften :)
Også ligger det en pakke til hver av dem under treet på morgenen, med aktivitetsting.

Kor tidlig begynte dåka med julestrømpe til dei små? Syns mi på 2 år og 4mnd e litt for liten endå, e dåka enige?

Kor tidlig begynte dåka med julestrømpe til dei små? Syns mi på 2 år og 4mnd e litt for liten endå, e dåka enige?

Vi har gitt gutten vår gave i strømpen i alle år.. har ikkje pleide å ha snop/frukt enda siden eg ikkje vil risikere at han sitter å spiser aleine midt på natten.... ;-) han er 3 år..:-)

Morgen på julaften :)
De henger opp strømper før de legger seg på lillejulaften også har nissen vært der i løpet av natta :D

Her har vi ikke hatt det før, første året nå. Blir på julaften morgen ja, men vet ikke helt hva vi skal putte oppi.. Tips til 3.5-åring?

Har hittil ikke hatt julestrømpe til ham. I gavekalenderen er det alltid en større gave på selve julaften. En gave han kan aktivisere seg litt med utover dagen. Tror ikke han skal få julestrømpe i år i hvert fall (har en liggende som er ubrukt). Får se neste år. I såfall ville han nok fått den julaften formiddag tenker jeg.

Jeg fikk alltid 1. juledag da jeg var liten, men alle i klassen min fikk dagen før. Kommer sikkert til å gi på julaften til mini.

Nissen kommer natt til julaften og fyller i juletrømpene :)

Blir nok etter frokost på julaften. Vesla er sær nok i matveien om hun ikke skal få i seg noe "ordentlig" mat før hun gyver løs på sjokolade og kaker :) Det ligger nok også et blad og en dvd i julestrømpa i år :greet008

Den henger på døren til soverommet når ungene våkner på julaften :-)

Natt til julaften blir alt sånn ordnet her så de har noe for å komme igjennom en ganske lang dag :-)

Back
Topp