Når er permisjonen over?

23.november, men har ferie etterpå så har første arbeidsdag 2januar☺️
 
16.januar. Fikk pappaen sin permisjon også. Hadde ikke nok antall dager på jobb. Han er student, og jobber som vikar.
 
Permisjonen min er over, er i full jobb og snuppa storkoser seg med faren ut året :)
 
Driver og fikler med det nå.

Planlegger å trolig utsette de siste ukene av permisjonen min til sommeren. Det viser seg at jeg ikke har hatt ferie enda og den må tas. Til sommeren har jeg ikke nok ferie til å dekke opp skoleferien og tid til oppstart for alle tre, samt at jeg håper på å måtte ut i ulønnet permisjon etterhvert (snuppa blir hjemme med min arbeidsledige mann mens jeg jobber. Med avtale på jobb om at jeg får permisjon om han får en jobb) derved er det lettere for meg å begynne nå snart. Men jeg skal altså ha noe ferie.

Så skal bli enig med jobb nå og regner med å begynne å jobbe om noen få uker.
 
22 nov er jeg ferdig og klar for en 3 ukers på jobben (passa yperlig med tre uker jobb før jul og fri hele julen og nytt år;)
 
Startet i jobb i dag, fri en kort helg (lør og søn) i julen, med jobb maraton hele romjul og nyttår (heldige meg jobber kveld nyttårsaften og tidlig 1 januar), men men skal bli kjekt det og. Skulle bare hatt mer kos med lille kjenner jeg!
 
Begynte å jobbe for to uker siden. Skulle ønske jeg hadde muligheten til å gå hjemme med snuppa til nyåret, som vi egentlig hadde planlagt. Dessverre ble det ikke sånn.

Det er fortsatt kjempe vanskelig å dra fra henne om morgningen. Håper ting blir litt lettere etterhvert..
 
En uke igjen...har så lite lyst å begynne på jobb igjen:-/ På den positive siden skal jeg bare jobbe på min nåværende jobb frem til jul, det blir ny jobb (barneskole) fra januar av, og det gleder jeg meg faktisk veldig til:)

Blir interessant å se hvordan det går med ammingen. Ammer fremdeles hver 3. time (minimum) både dag og natt, men holder på med nattavvenning, og som lærer er ikke ammefri like lett. Jeg kan alltids få amme"fri" fra klokka 14, men det betyr bare at jeg kan gå hjem for så å gjøre all planlegging hjemme, det er jo ikke fri, det bare flytter på arbeidsmengden... Bor for langt unna, så kan ikke bare stikke hjem på formiddagen heller, og vet ikke om jeg får lov til å ha ammefri på morgenen pga undervisning.
 
Lønnet perm i et par uker til. Så ferie. Og så er planen ulønnet frem til sommeren.

For, hipp hurra! Mannen har fått jobb!!

Planen var jo at jeg skulle begynne igjen nå og så skulle han passe babyen mens han søkte jobber og så skulle jeg få ulønnet perm dersom han fikk en jobb.... Men den kom nå!

(han har vært arbeidsledig siden desember så det var veldig godt at han nå fikk en jobb. Pappaperm må han ta før hun er tre, men det blir han forhåpentligvis å ta som ekstra lang sommerferie de neste par årene.
 
Back
Topp