Når er permisjonen over?

Fjompeline

Glad i forumet
Ja, altså. Når er permisjonen deres over og dere skal evt på jobb igjen? Jeg jobbet noen uker i sommer, og fikk dermed forlenget min til midten av desember.
 
30. september er siste dag i permisjon. Må deretter ta ulønnet permisjon og jobbe noen lørdager. Har ikke fått plass i bhg ennå.
 
Min perm går til 10.11 men jeg tror ikke jeg skal på jobb da av den grunn. lønnet pem til bhg i jan elle aug 17
 
Foreldrepermisjonen slutter nå den 16.september. Da har jeg ulønnet perm ut januar, med mulig forlengelse til august om det ikke dukker opp en ledig plass i bhg.
 
Min lønnete perm er over. Har ulønnet perm frem til august 2017 :)
 
Ingen jobb, ingen perm og ikke søkt bhg. Søker nok ikke før han er 2 år. Skal da også søke jobber.
 
Permisjon over i november, men tar ut ferie og to dager permisjon uten lønn, så første dag tilbake er 2. januar. Håper det ordner seg med barnehageplass!
 
Permisjonen er over allerede 11/9 :-O ! Men har flyttet ferien (er lærer) og tar så ut 4 uker ulønnet, så begynner på jobb 7/11. Lite lyst til å begynne igjen, men å gå ulønnet i desember er en dårlig deal mtp. økonomi, samt at vi kikker på større hus og da er det greit å ta minst mulig ulønnet. Mannen har permisjon ut januar og vi har ordnet pass frem til sommeren, så det blir barnehagestart i august:)
 
Pappa sin perm er over i begynnelsen av november. Men jeg er jo uføretrygdet og jobber ikke så jeg blir jo hjemme. Mulig Noah begynner i BHG over nyttår hvis jeg trenger avlastning :)
 
26 oktober starter jeg i jobb, akkurat på 9 mnd dagen til lille! Gru gleder meg. Og gruer meg veldig til hva det vil gjøre med ammingen som vi har kjempet sånn for. Selv med ammefri vil jeg være borte fra lille 7,75 time grunnet lang vei til arbeid!
På en annen side så blir det veldig godt å få vært sykepleier igjen og ikke bare mamma.. :) så delte følelser for jobb starten.
 
Starter på jobb 28.9, så da var permisjonen over for min del. Mannen tar sin del fra november til desember, og hjemme som dagpappa fra januar til august:) digg for lillesnupp å ikke begynne før hun er 1 år og 6-7 mnd :)
 
Starter i midten av januar på jobb igjen (har 2,5 mnd ulønnet permisjon) mannen skal etter det ta ut dager når jeg er på jobb så da får vi faktisk strekt det helt til august 2017 når mini skal begynne i b.hagen :)
 
27. Desember er permisjonen over, men har noen feriedager til gode så første arbeidsdag blir nok 2. Januar
 
Back
Topp