Når er det ok å sende julekort???

Hvis det blir julekort, vil de bli lagt i en egen konvolutt merket med navn til julaften og en sendekonvolutt. Synes julekort er julegave jeg, så her ligger de under treet hvis de er merket til, fra :)

Sender de som skal sendes i løpet av uka som kommer.. Har levert ut noen i helga nå, for vi er hjemme i hjembyen vår for å levere ut gaver (siste tur før jul) så da får de som bor her sine julekort nå..

Sender mine så fort jeg får kortene. Regner med de kommer neste uke da :) Så senest uka etter neste da. Heller få de tidlig av gårde enn akkurat midt i postkortkaoset som nærmer seg jula :p Husk nå folkens når dere sender å skrive tydlig da :D Er så lekkert å se kort det står kun
"Til farmor
**** Kristiansand"

Jooooooda :p Og dere aner ikke hvor mange som faktisk gjør det :p

Hahaha. Sikkert ikke så få farmorer i kristiansang :D hehehe

Sent from my iPhone using BV Forum

Så lenge det er desember så er det vel ok. Men jeg hadde ikke sendt før tidligst 10. kanskje.

Eg syns det er greitt å begynne å sende 1.desember:D
Helt enig.
Jeg er dessverre selv nesten alltid seint ute med å sende, vil jo helst at de skal komme frem en stund før jul. Føler også at når jeg, for min egen del, sender ut kort sånn med ønske om god jul og nyttår så er det i forhold til hele juletiden. :)

Jeg skal sende dem så fort jeg får de, og håper jeg rekker fristen til posten:)

Desember er vel ok. Jeg venter mine i posten nå. Drøyer nok ikke lenge før jeg sender ut :)

Mange eg kjenner gjer det rundt 1 desember.

Synes nesten det er litt sent å få det rundt julaften/romjul :o

Back
Topp