Når er det ok å sende julekort???

Tenker det bare er koselig å få lort tidlig;) så kan mottaker kose seg med de tidligere, og lengre;)

Jeg tenker det er bare å sende når som helst i desember, men mannen mener opp mot julaften. Så da ble jeg litt usikker. Men er det så farlig, tenker jeg. Er vel koselig å ha et fint julekort framme i adventstiden og!

Ikke mot julaften nei, det er for sent, da står de jo fremme bare i en kort tid..

Men sånn rundt den 10'ende kanskje vi sender de ut =)

Eg syns det er greitt å begynne å sende 1.desember:D

Pleier å sende de rundt 2 søndag i advendt. Er vanlig at de kommer frem som en type julegave mot julaften :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sender ca 10. desember :-)

Mellom 1. og 15. desember synes jeg er helt greit :) Greit å få de litt før julaften :)

Jeg hadde nok sendt dem før 16 desember så de får den til jul :D

Fra posten sin side så anbefaler de jo å sende før 16 desember sånn at de kommer frem til jul...så da tenker j at d er bedre m litt god tid så en uke før d....:)

Mellom 1. Og 15. Desember. :)

Sender mine så fort jeg får kortene. Regner med de kommer neste uke da :) Så senest uka etter neste da. Heller få de tidlig av gårde enn akkurat midt i postkortkaoset som nærmer seg jula :p Husk nå folkens når dere sender å skrive tydlig da :D Er så lekkert å se kort det står kun
"Til farmor
**** Kristiansand"

Jooooooda :p Og dere aner ikke hvor mange som faktisk gjør det :p

Back
Topp