Når permisjonen starter, begynner vi nok å tenke på det. Jeg tenker at en øl går greit, men ikke så mye at han ikke er kjørbar.
Men man er jo ikke kjørbar etter en øl heller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når permisjonen starter, begynner vi nok å tenke på det. Jeg tenker at en øl går greit, men ikke så mye at han ikke er kjørbar.
Men man er jo ikke kjørbar etter en øl heller?
Stemmer det samt pga sv.dia samt at det drøyde så lenge sistKan jeg spørre hvorfor to uker før? Regner med at du blir satt i gang. Pga stor baby eller? Jeg blir også satt i gang til termin hvis ikke hun kommer før da. Pga antistoffer i blodet egentlig godt å vite at jeg ikke skal gå noe særlig over tida...
Joa, man kan i teorien føde når som helst, men sannsynligheten er jo en smule større jo lenger man kommerNei, men hvis man skal tenke slik så bør mannfolka faktisk ikke drikke hele svangerskapet, for man kan faktisk føde når som helst. Også regner jeg med at fra første ri til jeg reiser inn på sykehuset så blir jeg hjemme så lenge jeg orker, og hvis han nettopp hadde en pils når første ri kom så er han kjørbar etter noen timer
Joa, man kan i teorien føde når som helst, men sannsynligheten er jo en smule større jo lenger man kommer