Når er deres ikm?

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Min dato blir 5 juni så leeeenge til enda
 
Hva er IKM? :p

2015? ♡
 
Ikkekommende mens ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Å ja :p hm... jeg har ikke fått mensen etter fødsel, men bestemt for å teste ca hver 6 uke :)

2015? ♡
 
Hehe, ja.. Men negative tester foreløpig. Har kjøpt tester på ebay og vet ikke hvor sensitive de er :p
Æsj, så kjedelig!!
Men ser negativt ut her også, må innrømme jeg er litt skuffa, har jo fått strektester tidligere denne syklusen.... meen, håpet er ikke ute før "the fat lady sings"!
2 dager igjen til mens, og kjenner ikke noe tegn til den enda heldigvis.
 
Æsj, så kjedelig!!
Men ser negativt ut her også, må innrømme jeg er litt skuffa, har jo fått strektester tidligere denne syklusen.... meen, håpet er ikke ute før "the fat lady sings"!
2 dager igjen til mens, og kjenner ikke noe tegn til den enda heldigvis.


Hva slags tester har du brukt? Kjenner jeg mister håpet mer og mer jo nærmere ikm jeg kommer. Ingen symptomer, ingen mens, man kan jo bli gal av å ikke vite. Nå tenkte jeg å ikke teste før ikm, hvis jeg klarer å la vær ;) to dager igjen, krysser fingrene for oss!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har brukt "alt" av tester. Har testet 2 streker med one step fra ebay og billigtester.no strips. Virker som det har vært nok en kjemisk på meg.

Får bare vente i uvisshet par dager til er jeg redd. Men på vei til å miste trua nå. Burde vel slått ut i dag?
 
Min dato blir 5 juni så leeeenge til enda
Jeg har IKM 1 juni men pleier å få positive tester fra 11 dpo siden jeg alltid spotter 10 dpo så da er det bare å telle ned :D
 
4 juni her:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
31 mai:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
25/26. mai her :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp