Når dere..

Jeg synes man alltid skal be partner. Vi gjør det uansett om forhold er nytt eller hva. Man får tåle litt svinn som det heter. Men usikker på om jeg er enig i at de alltid må ha med barna sine. Det er jo den lilles dag og de tar mye plass disse større barna. Jeg vil helst si at kun de voksne kan komme, men for mange er det også problematisk med barnevakt. Nå har vi stort hus så jeg heller vel til at alle får komme så får heller kidsa oppholde seg nede med egen pølsefest der. Det må vel være lov? Sykt bråkete med alle til bords, ikke plass heller. Tror vi blir 40 med barn.. Puh

Navnet eller navnene som står på innbydelsen er de som er invitert. Ikke flere og man kan ikke ta med noen andre hvis en av de inviterte ikke skal. Har hørt historie hvor det skjedde. Vertskapet som bestemmer hvem som inviteres. Får de avbud kan det være at de vil invitere noen andre.:)

Jeg personlig vil nå si det er litt rart om ikke partner er bedt til dåp/bryllup jeg da. Og barn også, særlig i dåp. Men mulig det bare er meg:)
Enig i at en gjerne bør invitere partner, men når det gjelder barn mener jeg alderen deres har mye å si. Små barn (opp til tenårene) synes jeg skal få bli med..

Bestevenninne mi hadde stort bryllup, over hundre gjester. Da var det bare tenåringer og oppover som fikk komme på middag/fest.

De små barna gjorde nok ut av seg i kirka :p

Back
Topp