Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Også lager jeg en goood en : Masse isbiter, 4cl vodka sitron(?) sour mix (den du blander ut med vann, er en boks med pulver) 4cl passoa, noe peach greier, sprite også topper du hele driiiiiten med tropisk nektar.. NAM[:D] den er søt samtidig som den er sur pga sour mix'n.. himmelsk..
Enten Coronas - MÅ være coronas ellers drikker/drakk jeg ikke øl. Strawberry Daiquiri eller the king of em all - Rum'nCoke ( Helst Captain Morgan )[:D]
Starter gjerne med et glass vin (eller hele flaska[:-]) eller rusbrus/cider.. Så går jeg som regel over til Bacardi og Cola med MASSE isbiter.. hehe..
Er jeg hjemme har jeg fått en tendens til å lage Strawberry daiquri-drikkes som saft.. hehe[;)]
blir jo ei stund til jeg får gått ut på fest igjen da, men når jeg var ute så gikk det bare i berentsen pærecider, for den har ikke den ekle ettersmaken [:)]
tåler ikke sprit, vin liker jeg ikke etter all festinga vi hadde før jeg ble gammel nok til å kjøpe noe selv, øl liker jeg heller ikke lenger, så da er egentlig valget lett [:D]
Drikker som regel bare rødvin. Noen ganger lager jeg drinker som feks. Strawberry Daquiries, Tom Collins eller blander vodka, ferskenlikør og tranebærjuice, knallgodt!