Når dere skal på fest-Hva drikker dere??

ORIGINAL: Lissyjane

Malibu og cola! Nammmmm! Drikker bare øl da men elsker malibu og cola! Spess godt med isbiter i[:D]

signer den.....[:D] Det er snadder[:D][:D]

Kun øl og bailys..Er supersær jeg [:)]

bacardi razz og sprite
vodka og russian.. nam nam

Også lager jeg en goood en : Masse isbiter, 4cl vodka sitron(?) sour mix (den du blander ut med vann, er en boks med pulver) 4cl passoa, noe peach greier, sprite også topper du hele driiiiiten med tropisk nektar.. NAM[:D] den er søt samtidig som den er sur pga sour mix'n.. himmelsk..

jeg er på vodka flaska...helst vodka og burn, men gjerne en strawberry daquri også[:D] og bailys da om jeg har[:)]

Er sjelden ute da,men bacardi razz og solo er favoritten her for tiden.
Ellers så drikker jeg rødvin,øl eller rusbrus

drikker nesten alltid øl, bortsett fra på vinkvelder,- da drikker jeg noen ganger vin [8D]
er ikke så glad i sprit

Enten Coronas - MÅ være coronas ellers drikker/drakk jeg ikke øl. Strawberry Daiquiri eller the king of em all - Rum'nCoke ( Helst Captain Morgan )[:D]

Starter gjerne med et glass vin (eller hele flaska[:-]) eller rusbrus/cider.. Så går jeg som regel over til Bacardi og Cola med MASSE isbiter.. hehe..
Er jeg hjemme har jeg fått en tendens til å lage Strawberry daiquri-drikkes som saft.. hehe[;)]

Bacardi Razz og eplemost[:)] Kjempegodt..
Ellers er det hvitvin, carlsberg eller Somersby eplecider[8D]

har en venninne som drikk Jack Daniel's og Cola Light....

Blir kvalm av å se når hun drikker,grøss[:'(][:'(]

blir jo ei stund til jeg får gått ut på fest igjen da, men når jeg var ute så gikk det bare i berentsen pærecider, for den har ikke den ekle ettersmaken [:)]
tåler ikke sprit, vin liker jeg ikke etter all festinga vi hadde før jeg ble gammel nok til å kjøpe noe selv, øl liker jeg heller ikke lenger, så da er egentlig valget lett [:D]

sprit,sprite og grønn margarita mix, rusbrus, cider, eller hvitvin (mosellvin)

Drikker som regel bare rødvin. Noen ganger lager jeg drinker som feks. Strawberry Daquiries, Tom Collins eller blander vodka, ferskenlikør og tranebærjuice, knallgodt!

Stort sett starter det alltid med rødvin. Går vi på byen blir det litt forskjellige drinker.

Jeg drikker meg full på øl, men andre drikker som ofte has i tillegg er smirnoff ice, baileys, galliano + diverse drinker[;)]

Hvitvin:-) Og gjerna litt sprit blanda med Sprite og litt rød saft[:)]

Back
Topp