Når dere skal på fest-Hva drikker dere??

bacardi og shweppes bitter lemon. nomma!!!!!

Jeg drikker enten øl, kaffe&baileys eller vin...og noen ganger Galliano, Sure Sivert og tyrkershot[:D]
På byen drikker jeg nesten aldri noe..hehe...kanskje en øl[8D] Fått nok da jeg[:D]

Drikker bare øl når jeg er ute jeg[:)]

Akkuart nå drikker jeg ikke, av naturlige årsaker.. men det går mest i øl for meg, og evt. litt rødvin. Sjelden noe anna. Det som var søtt drakk jeg i tenåra men det orker jeg ikke, blir for [:'(]

jeg drikker som regel øl...blir så forferdelig full da jeg drikker sprit...
ellers så tar jeg gjerne noe baileys og kaffe da...Mmmm[;)]

Øl.

ORIGINAL: sjæfsTRØLLET

Battery og sprit + smirnov(?) ice + hvitvin gikk det visst ned mye av her i helga[8D] 

samme her, bare ikke i helga :)

Alt for mye[:D][8D]
Enten øl,eller vodka og COla nam nam [:D]
Hvis vi koser oss med god mat så blir det som regel rødvin[;)]

Drikker alltid bare øl,og når jeg har fått litt formye i hodet,sier jeg ikke nei takk til en shot eller ti!

brus....

hahahah den evige sjoføren..

Liker best rødvin, da blir jeg bare litt dårlig i magen
Kvitvin er litt mer hodepine

og sider er fyllesjuk med STORE bokstaver...

Bacardi lemon, en skvis med sitron (sånn gul flaske) og sprite zero (må være zero ellers blir det så søtt.

Stort glass:
1 shot glass med southern comfort, 2 shot glass med contrau (ikke sikker på stavemåten) liten snert med sour mix også sprite zero (fyll opp glasset med brus). Husk å røre med sugerøret.

ORIGINAL: Sanka

Drikker Smirnoff Ice. Dyrt i lengden da, for må ha hvertfall 12 stk. [&:]

Ellers kjøper jeg Absolut ett eller annet og blander med saft og sprite. *nam* 

Jeg tåler ikke øl og vin smaker *pjuk* [8D][:D]

pleier å drikke Smirnoff Ice,men siden jeg drikker så sjelden,så holder det med 5-6....

Jeg gjør det enkelt...
Har med meg en flaske Cosmopolitan-mix fra matbutikken, en flaske vodka, og en pose lime (og tigger til meg isbiter)
Jeg er den eneste i vennegjengen som liker cosmopolitan, så jeg får ha den i fred så lenge jeg gjemmer vodkaen, haha...
(Er desverre ikke like gode som de på utesteder, men helt brukelig) :)

Er øljente, så går i det, lyst øl vel og merke. Skal drikke øl, IKKE spise øl.

Hvis jeg SKIKKELIG dundrer til så tar jeg en Mohito eller strawberry daiquiri (noe jeg måtte google for å få riktig, høhø)

pærecider, jagermeister, sprit og battery og ren absolutt[8D] Drikker egentlig alt bortsett fra øl[8D][8D]

jeger meister og battery...høres vondt ut med det blir friskt og godt sammen[:)]Starter med øl eller ice da!!

ORIGINAL: malrodien

Blander Vin og cola! det funker :)

Cola oppi vinen?[8|]

øl
vin
og/eller drinker....

Jeg drikker stortsett vin[:D]

Back
Topp