Når dere skal ha nytt bilsete. Hvilket?

En tråd i 'Juli 2016' startet av #mamma1616#, 19 Feb 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. #mamma1616# Betatt av forumet

Har ikke peiling på hva vi skal velge. Noen av dere som har noen tips. Skal ikke skifte enda men hvis vi kommer over et tilbud så kjøper vi nok snart [emoji4]

2. Junibarn84 Forumet er livet Marsboerne Tilgangsansvarlig VIP Julimammaer 2016 Junibarna 2019

Lillebror arver Cybex sirona etter storesøster. Vi skifter nok i mai!

• Liker Liker x 1
  3. Katrine92 Glad i forumet *Aprilbaby 2018* Julimammaer 2016

Her må vi nok snart bytte da baby er en stor gutt. Har tenkt på besafe izi plus (?) da jeg har fått det anbefalt :) er og på utkikk etter tilbud!

• Liker Liker x 1
  4. mini#2 Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Julimammaer 2016

Har besafe etter storebroren, skal bare få skiftet isopor i det. Og så må vi vel ha et uten isofix til pappaens bil, orker ikke flytting av sete flere ganger i uken...

• Liker Liker x 1
  5. Pouri Flørter med forumet

Kjøpte Cybex Sirona m2 på kampanje og har satt det inn i bilen allerede. Mini ble litt fortere stor enn antatt!

• Liker Liker x 1
  6. Håpefull85 Forumet er livet Oktoberfruene 2018 Novemberlykke 2018 Sensommerbarna 2016

Vi har allerede skiftet for en liten mnd siden, til Besafe izi plus[emoji4]

• Liker Liker x 1
  7. Nilema Forumet er livet August 2018 Julimammaer 2016

Cybex sirona :) bytter når jeg føler jeg er ferdig med å bære med meg baby i bilstolen :) synes det er veldi greit å bare ta med stolen (med baby i) når vi skal inn på butikken feks :)

• Liker Liker x 1
  8. Julibarn 2016 Andre møte med forumet

Vi kjøpte Cybex sirona M i-size :) siterer "fra 3 til 4 <3", bytter når baby er klar, og jeg lei av å bære :rolleyes: jenta har enda god plass i maxi cosien :)

• Liker Liker x 1
  9. makko86 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡Junigull 2016♡ Desemberlykke2017 Julimammaer 2016

Samme stol her, byttet i helga :) lei av bæringen [emoji14]

• Liker Liker x 1
  10. Katrine92 Glad i forumet *Aprilbaby 2018* Julimammaer 2016

25% på alt fra besafe til og med 13/3 kl 10 på www.babble.no :)

• Liker Liker x 1
  11. Sommerbarn88 Elsker forumet Julimammaer 2016

Er du fornøyd med sete? Bestilte samme før helgen :)

12. makko86 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡Junigull 2016♡ Desemberlykke2017 Julimammaer 2016

Japp. Synes hun sitter veldig godt i det altså! Hun trives også bra i det, bedre enn i maxi cosien :)

13. Sommerbarn88 Elsker forumet Julimammaer 2016

Så bra! Er det jeg håper, at han skal like det bedre, for han kunne sikkert sittet lenge i maxi cosi, men han er ikke så glad i kjøre bil.

14. makko86 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡Junigull 2016♡ Desemberlykke2017 Julimammaer 2016

Hører at mange har bedre bilturer med ny stol altså! Håper det blir bra til dere og :)

• Liker Liker x 1
  15. Sommerbarn88 Elsker forumet Julimammaer 2016

Fikk det nye setet i går,cybex sirona m i-size, og er så fornøyd. Og kjempe glad jeg valgte å bytte nå. Han kunne sikkert ha sittet i baby sete i flere mnd til. Nå kom han høyere opp, og føler han sitter bedre i dette sete. Også slipper jeg å bære det med meg :p ikke at jeg har gjort det de siste mnd da men. Nei, er så glad jeg valgte å bytte nå.

16. Katrine92 Glad i forumet *Aprilbaby 2018* Julimammaer 2016

Har bestilt et besafe izi plus :) Spent på om det får plass i vår v50, får eventuelt sette det i midten.

Del denne siden