Når dere skal ha nytt bilsete. Hvilket?

#mamma1616#

Betatt av forumet
Har ikke peiling på hva vi skal velge. Noen av dere som har noen tips. Skal ikke skifte enda men hvis vi kommer over et tilbud så kjøper vi nok snart [emoji4]
 
Lillebror arver Cybex sirona etter storesøster. Vi skifter nok i mai!
 
Her må vi nok snart bytte da baby er en stor gutt. Har tenkt på besafe izi plus (?) da jeg har fått det anbefalt :) er og på utkikk etter tilbud!
 
Har besafe etter storebroren, skal bare få skiftet isopor i det. Og så må vi vel ha et uten isofix til pappaens bil, orker ikke flytting av sete flere ganger i uken...
 
Kjøpte Cybex Sirona m2 på kampanje og har satt det inn i bilen allerede. Mini ble litt fortere stor enn antatt!
 
Vi har allerede skiftet for en liten mnd siden, til Besafe izi plus[emoji4]
 
Cybex sirona :) bytter når jeg føler jeg er ferdig med å bære med meg baby i bilstolen :) synes det er veldi greit å bare ta med stolen (med baby i) når vi skal inn på butikken feks :)
 
Vi kjøpte Cybex sirona M i-size :) siterer "fra 3 til 4 <3", bytter når baby er klar, og jeg lei av å bære :rolleyes: jenta har enda god plass i maxi cosien :)
 
Vi kjøpte Cybex sirona M i-size :) siterer "fra 3 til 4 <3", bytter når baby er klar, og jeg lei av å bære :rolleyes: jenta har enda god plass i maxi cosien :)
Samme stol her, byttet i helga :) lei av bæringen [emoji14]
 
Japp. Synes hun sitter veldig godt i det altså! Hun trives også bra i det, bedre enn i maxi cosien :)
Så bra! Er det jeg håper, at han skal like det bedre, for han kunne sikkert sittet lenge i maxi cosi, men han er ikke så glad i kjøre bil.
 
Så bra! Er det jeg håper, at han skal like det bedre, for han kunne sikkert sittet lenge i maxi cosi, men han er ikke så glad i kjøre bil.
Hører at mange har bedre bilturer med ny stol altså! Håper det blir bra til dere og :)
 
Fikk det nye setet i går,cybex sirona m i-size, og er så fornøyd. Og kjempe glad jeg valgte å bytte nå. Han kunne sikkert ha sittet i baby sete i flere mnd til. Nå kom han høyere opp, og føler han sitter bedre i dette sete. Også slipper jeg å bære det med meg :p ikke at jeg har gjort det de siste mnd da men. Nei, er så glad jeg valgte å bytte nå.
 
Har bestilt et besafe izi plus :) Spent på om det får plass i vår v50, får eventuelt sette det i midten.
 
Back
Topp