Når dere bader offentlig..

Vel, skjønner egentlig ikke hvorfor folk skal bry seg med alt mulig, selv private saker.

ORIGINAL: opus dei

Vel, skjønner egentlig ikke hvorfor folk skal bry seg med alt mulig, selv private saker.

vel.. de private sakene dine legger du fint ut her selv.. og ikke minst viser du dem til gud-og-hvermann ved å gå i bassenget uten en tråd på kroppen.. [:o][:o]

Hvis noen ikke har sett en rompe før er det jaggu meg på tide.

Overaska over hva folk faktisk gidder å legge seg borti..
Jeg pleier alltid å ta på badetøyet i garderoben, så dusjer jeg og går inn i bassenget. Hva har det å si om man dusjer med badetøyet på da??

ORIGINAL: rocky87

Jeg pleier alltid å ta på badetøyet i garderoben, så dusjer jeg og går inn i bassenget. Hva har det å si om man dusjer med badetøyet på da??

Hvis du leser innlegg litt frem i tråden så skjønner du kanskje.. har med å slippe mest mulig kjemikalier i badevannet..

ORIGINAL: Fjernhild Halvhjerne

Opus Dei/Lilla Gumman: Jeg tror ikke jeg tør å bli med dere i bassenget noen gang jeg, altså! [:o][:o]

Feigis[:)]

Opus Dei/Lilla Gumman: Jeg tror ikke jeg tør å bli med dere i bassenget noen gang jeg, altså! [:o][:o]

Nommen Fjernhild.. skal holde deg i hånda jeg.. vi to, du og jag.. så blåser vi i han dusten... [:'(]

De vil at du skal vaske glufsa di først, vel! [:-]

Noen ganger har jeg lurt på hvordan jeg skal få vasket glufsa mi godt nok i dusjen her i svømmehallen..

hvis jeg skal få en god nok dusj i hufsetufsa så må jeg antingen stå på hendene i dusjen..eller...så må jeg stå på alle fire et stykke unna strålene.. de har nemlig ikke hånddusj her.. [:o][:o] strålene kommer i rakettfart fra veggen.. [&:]

ORIGINAL: ~lilla gumman~

Noen ganger har jeg lurt på hvordan jeg skal få vasket glufsa mi godt nok i dusjen her i svømmehallen..

hvis jeg skal få en god nok dusj i hufsetufsa så må jeg antingen stå på hendene i dusjen..eller...så må jeg stå på alle fire et stykke unna strålene.. de har nemlig ikke hånddusj her.. [:o][:o] strålene kommer i rakettfart fra veggen.. [&:]

har du ikke lært noen ting på skolen?
KLUT! [8D]

Bader ikke offentlig, får helt bakterie panikk!!![&:] 

ORIGINAL: Dollface

har du ikke lært noen ting på skolen?
KLUT! [8D]

Ahaaaa... klut ja.. du være smart du[8D]

Har du ikke sett Spiderman-filmene? Er du sprek nok er det bare å klatre oppigjennom veggen, så treffer nok stråla deg rett hjem til slutt!

Næh.. trokke det.. står heller på alle fire istedet.. best for alle tenker jeg..

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

DUSJ NAKEN står det på veggen i dusjen på svømmehallen her ... grunnen til at man dusjer før man går inn i bassenget er jo for å være rein før man går i .. det er man ikke om man tar på badetøyet hjemme ..

ORIGINAL: momita

vasker meg UTEN badetøy

Grunnen er at jo mer "dritt" det er i bassenget, jo mer klor slippes det ut, og det kan faktisk være farlig om det blir for høyt klorgass ett eller annet. De måtte stenge et basseng hvor vi bor av den grunnen, de voksne vasket seg IKKE godt nok før de gikk i bassenget og det ble et farlig innemiljø pågrunn av for mye klor ett eller annet..

stengte de bassenget fordi? fordi ett eller annet?

Du virker litt langt ut på badelandet med denne [8D]

Dusjer meg splitters naken før jeg tar på badetøyet ja - ser på det som en selvfølge.

jeg har faktisk ikke tenkt på det.. Dusjer med badetøyet på jeg.. Nå er det jo sikkert 4 år siden jeg bada i noe offentlig basseng da[8D][8D] 

ORIGINAL: Bdancer

vel... se for deg en gammel gubbe med gørr under forhuden og fartstriper mellom rompeballene...du vil kanskje at han vasker seg ordentlig før han går utti?[8|] Men om man nettopp har dusjet og vasket seg hjemme, så holder det å skylle av seg litt synes nå jeg...

som jeg skulle sagt det selv[:D][:D][:D][:D] deilig å svømme i vann fylt av ballesvette, navlelo og grimme tær[8|][8|] 

DU synes ikke du er skitten, men det er ikke digg for andre å bade i "kroppsavfallet" ditt fordiom.

Skal innrømme at det er ikke alltid jeg tar kroppsvasken i garderoben så nøye for det kan være litt slit med en ivrig unge some r klar for basseng. så da dusjer jeg og vasker meg godt hjemme på forhånd.

Back
Topp