Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fjernhild Halvhjerne
ORIGINAL: Murmeldyr88
ORIGINAL: Myshild Bergsprekken
hehe man blir jo ikke direkte ren av å hoppe uti heller da...
lurer på hvor mange som faktisk tisser i vannet...[8|]
greit nok at man skyller av seg, men er grenser på hvor mye jeg gidder å skrubbe meg før jeg hopper uti et badebasseng der mest sannsynligvis 40 andre har tissa oppi[&:][:'(]
jeg var litt bekymra for det her med tissing i vannet, for Live åpner munnen myye når vi bader, ho skal lissom drikke klor.. men fikk beskjed a ho instruktøren på babysvømminga at tiss faktisk forsvinner veldig fort i klorvann ..
å det gjør da ikke de bakteriene man har på kroppen etter at man tok en dusj dagen før man dro i hallen??
Liker du virkelig tanken på at en uflidd, gammel mann bare kler av seg surtrusa og kler på seg surbadetrusa, for så å hoppe rett uti bassenget, uten å vaske av seg dritten først? [:-][:D]
ORIGINAL: Fjernhild Halvhjerne
hehe man blir jo ikke direkte ren av å hoppe uti heller da...
lurer på hvor mange som faktisk tisser i vannet...[8|]
greit nok at man skyller av seg, men er grenser på hvor mye jeg gidder å skrubbe meg før jeg hopper uti et badebasseng der mest sannsynligvis 40 andre har tissa oppi[&:][:'(]
jeg var litt bekymra for det her med tissing i vannet, for Live åpner munnen myye når vi bader, ho skal lissom drikke klor.. men fikk beskjed a ho instruktøren på babysvømminga at tiss faktisk forsvinner veldig fort i klorvann ..
å det gjør da ikke de bakteriene man har på kroppen etter at man tok en dusj dagen før man dro i hallen??
Liker du virkelig tanken på at en uflidd, gammel mann bare kler av seg surtrusa og kler på seg surbadetrusa, for så å hoppe rett uti bassenget, uten å vaske av seg dritten først? [:-][:D]
ORIGINAL: ~lilla gumman~
ORIGINAL: maryjoleen
gamle kjærringer trur di eier hele verden fordi di har levd 50 år lengre enn oss andre.
dusjer med badedrakt men vasker meg godt fordi.
de følger jo faktisk en regel da !
Må jo le litt her og.. ja, tenk å få beskjed av en eldre dame som vet hva som er påbudt å gjøre før man entrer bassenget da.. jeg ville vel heller følt skam for at jeg ikke fulgte reglementet.. og ikke minst hvis jeg hadde med barn så ville vel dette vært ille å ikke vise barnet mitt hva som skal gjøres før man hopper i bassenget..
ORIGINAL: *LiLLa*
nei,vettuhva!!gidder ikke å vrenge av å skrubbe kroppen FØR bading....[&:]
det holder å dusje med badedrakt/bibkini på
ORIGINAL: opus dei
Jeg for min del pleier å sprade naken ut i bassenget, for så å ta på meg badebuksa som jeg har med meg under armen. Dette for å presisere at JEG dusjer naken.
Må innrømme at jeg har fått noen klager jeg også..........at det går an!!
ORIGINAL: opus dei
Nå tror jeg du misoppfatter innlegget mitt.
Det jeg har fått klager på er jo at jeg tar på meg badebuksa når jeg kommer i bassenget.[8D]