Når dere bader offentlig..

dusje med badetøy. syns de e ekkelt å stå klin daken blandt masse fremmende folk[:'(]blir kvalm når eg ser andre kler seg klin nakene og[:'(] syns de e sykt at en ikkje får låv å ha bikini å truse når eg dusjer viss en vasker seg grundig.[8|]

ORIGINAL: Fjernhild Halvhjerne

ORIGINAL: Murmeldyr88

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

hehe man blir jo ikke direkte ren av å hoppe uti heller da...
lurer på hvor mange som faktisk tisser i vannet...[8|]

greit nok at man skyller av seg, men er grenser på hvor mye jeg gidder å skrubbe meg før jeg hopper uti et badebasseng der mest sannsynligvis 40 andre har tissa oppi[&:][:'(]

jeg var litt bekymra for det her med tissing i vannet, for Live åpner munnen myye når vi bader, ho skal lissom drikke klor.. men fikk beskjed a ho instruktøren på babysvømminga at tiss faktisk forsvinner veldig fort i klorvann ..

å det gjør da ikke de bakteriene man har på kroppen etter at man tok en dusj dagen før man dro i hallen??

Liker du virkelig tanken på at en uflidd, gammel mann bare kler av seg surtrusa og kler på seg surbadetrusa, for så å hoppe rett uti bassenget, uten å vaske av seg dritten først? [:-][:D]

æsj.. nå mistet jeg helt lysten på å bade.. [&:][:'(][:D][:D][:D]

Nei jeg dusjer før jeg går i bassenget ja, men gidder ikke stå og gni meg inn med såpe både her og både der når man står midt blant vilt fremmede og dusjer, det blir for intimt for meg.. [8D] Skjønner ikke hvorfor de ikke kan lage til skillevegg iallefall mellom dusjene, jeg er ikke særlig komfortabel med å stå å dusje sammen med andre mennesker. [:-]

ORIGINAL: Fjernhild Halvhjerne

hehe man blir jo ikke direkte ren av å hoppe uti heller da...
lurer på hvor mange som faktisk tisser i vannet...[8|]

greit nok at man skyller av seg, men er grenser på hvor mye jeg gidder å skrubbe meg før jeg hopper uti et badebasseng der mest sannsynligvis 40 andre har tissa oppi[&:][:'(]

jeg var litt bekymra for det her med tissing i vannet, for Live åpner munnen myye når vi bader, ho skal lissom drikke klor.. men fikk beskjed a ho instruktøren på babysvømminga at tiss faktisk forsvinner veldig fort i klorvann ..

å det gjør da ikke de bakteriene man har på kroppen etter at man tok en dusj dagen før man dro i hallen??

Liker du virkelig tanken på at en uflidd, gammel mann bare kler av seg surtrusa og kler på seg surbadetrusa, for så å hoppe rett uti bassenget, uten å vaske av seg dritten først? [:-][:D]

om han blir så skitten på de timene som er fra dagen føre tror jeg han burde oppsøke en lege ang problemet...[8D]
hvordan andre er vet ikke jeg, men jeg vasker meg hvertfall daglig.. derfor føler ikke jeg den helt store grunnen for å strippe foran en gjeng gamlinger og skubbe hver milimeter av den ganske så omfangsrike kroppen min[;)]

Jeg for min del pleier å sprade naken ut i bassenget, for så å ta på meg badebuksa som jeg har med meg under armen. Dette for å presisere at JEG dusjer naken.
Må innrømme at jeg har fått noen klager jeg også..........at det går an!!

OPUS DEI.... FNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] de ska eg gjøre neste gang vi er i basenget[8D] 

ORIGINAL: lizzlie

Hahha, etter og ha lest en del innlegg her om ostepop og fartstriper osv frister det lite å dra i offentlig bad igjen..æææsj!! [8D]

Samme her!!! [:'(] [:'(] [:'(] 

Dusjer og vasker meg naken ja før badetøyet tas på...samme gjør ungen...

DISSE DUSJE REGLENE STÅR DE VED VÅRT BASSENG

Alle SKAL dusje og vaske seg med såpe utan badetøy før ein går i bassenga. Dette pga hygiene i basseng, kun tillatt å bade med badetøy. Badetøy: plagg på plagg, som shorts med ekstra bukse og bikini/BH med ekstra T- skjorte er ikkje lov. Husk å dusje etter badstu besøk. Dess betre reinslighet blant publikum dess mindre bruk av klor i basseng.

I vårt badeanlegg er det installert UV-renseanlegg.

Må si eg bryter de reglene...........[8|] 

jeg dysjer med bikinien på før jeg går ut i vannet.(jeg dysjer alltid hjemme før badingen) etter badingen tar jeg av bikinien og vasker meg...

jeg trodde ikke det var nødvendig å måtte ta av badetøyet i dusjen på offentlige basseng, men når jeg ikke gjorde det på babysvømminga sist fikk jeg rett og slett kjeft av svømmelæreren...
det måtte jeg ikke finne på, for da måtte de bruke så mye klor i vannet... ser ikke forskjellen på å dusje uten badedrakt også ta den på og å dusje med badedrakten på jeg da, men... gadd ikke kverulere...

ORIGINAL: ~lilla gumman~

ORIGINAL: maryjoleen

gamle kjærringer trur di eier hele verden fordi di har levd 50 år lengre enn oss andre.
dusjer med badedrakt men vasker meg godt fordi.

de følger jo faktisk en regel da !

Må jo le litt her og.. ja, tenk å få beskjed av en eldre dame som vet hva som er påbudt å gjøre før man entrer bassenget da.. jeg ville vel heller følt skam for at jeg ikke fulgte reglementet.. og ikke minst hvis jeg hadde med barn så ville vel dette vært ille å ikke vise barnet mitt hva som skal gjøres før man hopper i bassenget..

Signerer den! [8D]
Litt skremt over hvor mange som driter i å følge reglene, det gjelder faktisk hygiene før man hiver seg i et basseng der mange andre bader. "Her er skitten min, kos dere med den!"

Tar det som en selvfølge å vaske kropp og hår med shampo og såpe Uten badetøy før jeg går i bassenget ja.

tar ALDRI på meg badetøyet hjemme - tar d i hånden når jeg går inn i dusjen....og tar d på etter jeg har vasket meg. Enn om alle skulle droppa å dusje, da hadde ikke jeg villet bade der!![:'(]

Jeg dusjer ikke naken foran andre mennesker. Det er såvidt jeg tør å ha på meg bikini foran andre..

Jeg har ikke vært i svømmehall på mange år,så husker ikke hva jeg gjorde, men får garantert mye å tenke på neste gang jeg er der.....[:'(]

ORIGINAL: *LiLLa*

nei,vettuhva!!gidder ikke å vrenge av å skrubbe kroppen FØR bading....[&:]
det holder å dusje med badedrakt/bibkini på

ORIGINAL: opus dei

Jeg for min del pleier å sprade naken ut i bassenget, for så å ta på meg badebuksa som jeg har med meg under armen. Dette for å presisere at JEG dusjer naken.
Må innrømme at jeg har fått noen klager jeg også..........at det går an!!

[:D][:D] jaaa... tenk at du har fått klager da.. jøsses.. du tar virkelig ikke hintet du.. [8|][8|]

Nå tror jeg du misoppfatter innlegget mitt.
Det jeg har fått klager på er jo at jeg tar på meg badebuksa når jeg kommer i bassenget.[8D]

ORIGINAL: opus dei

Nå tror jeg du misoppfatter innlegget mitt.
Det jeg har fått klager på er jo at jeg tar på meg badebuksa når jeg kommer i bassenget.[8D]

og sååå... du får nok klager uansett hva du måtte gjøre... hvis jeg tenker riktig.. [:-]

Back
Topp