Når dere bader offentlig..

Hyssamaia!

Gift med forumet
I badebasseng, så må man jo dusje før man går inn..
Pleier dere ta av dere bikini/badedrakt da, så dusjer dere, tar det på igjen og går ut for å bade??

Var å bada med andrea idag og jeg tar alltid på bikinien hjemme, så har jeg en mindre ting å tenke på når vi kommer frem.. nok med å skifte på andrea ol. Så går vi inn i dusjen for å dusje oss, og der står det ei gammal røy, som begynner å fortelle oss at vi må vaske oss med såpe og kle av oss osv.. vi bare dusjer oss og går inn som vi pleier..

Og etter nesten en halvtime kommer badevakta bort å sier at hu dama i garderoben hadde klaget på at vi ikke kledde av oss badetøyet, vasket og dusjet oss for og så kle på oss igjen for å bade..

kan da ikke værra normalt det? pleier dere det? eller bare dusjer dere med badetøyet på før dere går inn..?[:D]

Jeg dusjer med badetøy før jeg går inn men fått kjeft en gang jeg også men det var fordi jeg ikke var våt i håret [:D] Herregud vasker da ikke håret før man går i bassenget [8|] var i danmark

Her skal/MÅ alle dusje og vaske seg med såpe før de tar på badetøyet. Hvis alle gjør det slipper man å bruke så mye kjemikalier i badevannet.

Det står jo skiltet i dusjen at dette MÅ gjøres før man går i bassenget. Er vel ikke vanskelig å følge den orderen vel.. eller.. mine elever prøver seg jo.. men jeg er streng på det
[;)][:)]

jeg kler på meg hjemme som du gjør!!!

gamle kjerringer, har de ikke bedre å drive med liksom.... trist!

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

DUSJ NAKEN står det på veggen i dusjen på svømmehallen her ... grunnen til at man dusjer før man går inn i bassenget er jo for å være rein før man går i .. det er man ikke om man tar på badetøyet hjemme ..

men om jeg ikke tar på badetøyet hjemme, kler jeg det på i garderoben, så går jeg i dusjen og dusjer meg.. jeg vasker meg ikke fra topp til tå med såpe osv før jeg går inn for å bade[&:]

Man skal vaske kropp og hår MED såpe og shampo UTEN badeøy på før man bader i offentlig basseng. Det vil jeg tro står i ordensreglementet i alle offentlige svømmehaller. Og det gjør vi, for jeg har selv jobbet i svømmehal og vil gå foran med et godt eksempel. [8D]

gamle kjærringer trur di eier hele verden fordi di har levd 50 år lengre enn oss andre.
dusjer med badedrakt men vasker meg godt fordi.

vasker meg UTEN badetøy

Grunnen er at jo mer "dritt" det er i bassenget, jo mer klor slippes det ut, og det kan faktisk være farlig om det blir for høyt klorgass ett eller annet. De måtte stenge et basseng hvor vi bor av den grunnen, de voksne vasket seg IKKE godt nok før de gikk i bassenget og det ble et farlig innemiljø pågrunn av for mye klor ett eller annet..

Jeg tisser i vannet så ser ikke vitsen med å dusje nei...

Vi har på bikini/badetøy i garderoba, og skyller oss godt før vi går i bassenget. Har faktisk ikke sett noen andre gjøre noe annet her[8|] 

seff vasker jeg meg. Rimelig nasty å tenke på at folk ikke er rein..hvartfall høvelig rein, når de skal bruke ett offentlig bad. Sikkert folk som går med "ostepop" mella beina...men det vet jo ikke du... Og visa versa liksom...

Er jo alle slags folk som går i bassenget, til og med de som er veldig uhygienisk. Hadde du sett ei skitten gammel kjærring stående i dusjen med badredrakten på, og mosereir på hodet, hadde du ikke ønska at hun vaska seg først..? Tror jeg hadde droppa den bassengturen isåfall..

hehe man blir jo ikke direkte ren av å hoppe uti heller da...
lurer på hvor mange som faktisk tisser i vannet...[8|]

greit nok at man skyller av seg, men er grenser på hvor mye jeg gidder å skrubbe meg før jeg hopper uti et badebasseng der mest sannsynligvis 40 andre har tissa oppi[&:][:'(]

ORIGINAL: maryjoleen

gamle kjærringer trur di eier hele verden fordi di har levd 50 år lengre enn oss andre.

de følger jo faktisk en regel da !

Må jo le litt her og.. ja, tenk å få beskjed av en eldre dame som vet hva som er påbudt å gjøre før man entrer bassenget da.. jeg ville vel heller følt skam for at jeg ikke fulgte reglementet.. og ikke minst hvis jeg hadde med barn så ville vel dette vært ille å ikke vise barnet mitt hva som skal gjøres før man hopper i bassenget..

Skjønner ikke at det skal ta så lang tid å ta av seg badetøyet i dusjen og ta det på igjen???

Dusjer alltid UTEN badetøyet. Som nevnt før meg....det er en grunn for regelen!

jaja tror di eier verden fordi. var ei gammel dame som kjørte på jenta mi med gåstol her en dag. fortsatte bare å gå så jeg måtte flytte jenta så hu kom vidre. hu sa ikke unskyld engang.
snuppa hadde falt og satt på veien men det var god plass på begge sider.
hu styrte mot henne og kjørte på henne.
og hun er ikke blind. ser henne nesten hver dag går rundt med veninner og babbler.
bare det jeg mente.

ORIGINAL: Regan

Jeg tisser i vannet så ser ikke vitsen med å dusje nei...

ja hva med alle de som tisser i vannet[8D] det tror jeg veldig mange gjør..

jaja tror di eier verden fordi. var ei gammel dame som kjørte på jenta mi med gåstol her en dag. fortsatte bare å gå så jeg måtte flytte jenta så hu kom vidre. hu sa ikke unskyld engang.
snuppa hadde falt og satt på veien men det var god plass på begge sider.
hu styrte mot henne og kjørte på henne.
og hun er ikke blind. ser henne nesten hver dag går rundt med veninner og babbler.
bare det jeg mente.

ja, men det er en annen diskusjon !

nei ikke nå lengre[:D]

Hahha, etter og ha lest en del innlegg her om ostepop og fartstriper osv frister det lite å dra i offentlig bad igjen..æææsj!! [8D]

ORIGINAL: Murmeldyr88

hehe man blir jo ikke direkte ren av å hoppe uti heller da...
lurer på hvor mange som faktisk tisser i vannet...[8|]

greit nok at man skyller av seg, men er grenser på hvor mye jeg gidder å skrubbe meg før jeg hopper uti et badebasseng der mest sannsynligvis 40 andre har tissa oppi[&:][:'(]

jeg var litt bekymra for det her med tissing i vannet, for Live åpner munnen myye når vi bader, ho skal lissom drikke klor.. men fikk beskjed a ho instruktøren på babysvømminga at tiss faktisk forsvinner veldig fort i klorvann ..

å det gjør da ikke de bakteriene man har på kroppen etter at man tok en dusj dagen før man dro i hallen??

jeg dusjer med badetøy fordi jeg er sjenert jeg,ikke fordi jeg ikke har tid[8D]

Fomler nesten i blinde der inne.så mye jeg ikke vil se,og så mange jeg vil ikke skal se.
Kutta ut svømmehall rundt ungdomsskolen

Back
Topp