Når deler dere nyheten?

Jeg å har jobb fest blåtur som var 6 juni og stressa som en gal med å finne unnskyldning jeg har alltid vært med i de 5 åra jeg har jobbet der. Men så ble den flytter til 28 og vi får huset vårt den fredagen så må pakke osv, vips ordnet det seg.

Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra at det ordnet seg ;) her står jeg mellom å skylde på at barnevakten ikke kan allikevel, ELLER å dra på turen og satse på gode avledningsmanøver og skuespillertalenter slik at ingen merker at jeg ikke drikker :P jeg nevnte for kjæresten at kanskje han bare skal drikke for meg, men vi innså fort at det kom til å bli en ganske "hårete" aften for hans vedkommende i så fall...med mine kolleger :P

Så bra at det ordnet seg ;) her står jeg mellom å skylde på at barnevakten ikke kan allikevel, ELLER å dra på turen og satse på gode avledningsmanøver og skuespillertalenter slik at ingen merker at jeg ikke drikker :P jeg nevnte for kjæresten at kanskje han bare skal drikke for meg, men vi innså fort at det kom til å bli en ganske "hårete" aften for hans vedkommende i så fall...med mine kolleger :P
he he he

Har fortalt til et par venninner, kommer til å forsøke å holde det hemmelig for fam og jobb fram til etter uke 12 ... Litt utfordring med jobbfest om tre uker, men da får jeg finne på no lurt så de ikke får mistanke ;)

Haha, er i samme situasjon selv.. Skal i utdrikkingslag når jeg er i uke 9/10! o_O

Ta å hell ei alkoholfri vin i en vanlig. Å si at du skal ta det rolig, for du ikke er helt i form. Eller at du går på antibiotika. Aå kan ikke drikke :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg å har jobb fest blåtur som var 6 juni og stressa som en gal med å finne unnskyldning jeg har alltid vært med i de 5 åra jeg har jobbet der. Men så ble den flytter til 28 og vi får huset vårt den fredagen så må pakke osv, vips ordnet det seg.

Haha, flaks ;)

Vi har lyst å vente med det til vi har vært på ordinær ul og mest sannsynlig vet kjønnet! Men skal på ultralyd 31.mai (Da tror jeg at jeg skal være 10+1) så kanskje det blir etter det også. Litt usikker! Men mest lyst til det første jeg sa, men det kommer jo an på magen...

Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3

Sambo vil vente med å sie noe til 10 uker, det må vi diskutere litt. Personalansvarlig på jobb får vell vite det denne uken siden jeg hopper nok rett i svangerskapspermisjon.

Januarspire 2015 <3

2 venninner og mamman min vet det allerede ;) åsså mannen seff :p
Men skal prøve å holde det tett til etter UL. Da er jeg 10+4 og veit om alt er i orden :)
Er hele 4+0 i dag :p nesten 7 uker til UL :o *sukk*

-taster fra mobilen-

Kommer til å fortelle etter første UL til mamma, søstern og svigermor. :) Ungene venter jeg med til etter 12 uker :)

Forrige gang fortalte jeg det til mamma og min søster i uke 7, Pga omstendighetene da jeg hadde hatt en operasjon. Fortalte det til nærmeste familie utenom, og nærmeste venner uke 16, og resten når jeg var 7 Mnd. Barna når jeg var 6 mnd, for at ventetida ikke skulle bli for lang.Men denne gangen spyr jeg som en gris og gråter hele tiden. Så størst hvor lenge det går.

Ikke før magen popper ut!

Bare en venninne som vet det:) Når jeg ikke klarer å skjule magen lenger er vel planen denne gang...

❤️2003 2007❤️2015?❤️

Back
Topp