Når deler dere nyheten?

<3 LykkeLiten <3

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Når kommer dere til å fortelle familie, venner, arbeidsplassen osv. om graviditeten? :Heartpink

Vi har kun fortalt det til min søster enda. Tror vi forteller det til resten av den nærmeste familien etter å ha vært på tidlig UL i uke 9/10. (Skal i utdrikningslag i uke 9/10 - Der kan det jo fort hende at noen får en mistanke om graviditeten, så vil at familien skal få vite det før noen andre) :p

Venner får ikke vite noe før etter uke 12. Arbeidsplassen får heller ikke vite det før etter uke 12, om jeg ikke skulle bli dårlig e.l. før den tid da :sick006

Jeg fortalte det til de nærmeste nesten med engang (mamma og sånn) Og fortalte det til sjefen på jobb i går, greit at han vet det. Ingen andre på jobben som vet det, enda da. (8uker)

Vi venter lengst mulig.. nå er det 4 som vet det, og det er nok for en stund.. Forrige gang sa vi det i uke 5, det gidder vi ikke nå :P

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Sendt via BV-appen

Vil vente så lenge som mulig.har tidligere mistet i uke 14, da hadde vi fortalt det i uke 12. Blei vanskeligere da, siden "alle" viste det.

Sent from my iPad using BV Forum

Vil vente så lenge som mulig.har tidligere mistet i uke 14, da hadde vi fortalt det i uke 12. Blei vanskeligere da, siden "alle" viste det.

Åh, det skjønner jeg veldig godt, Lycke<3 !!
Håper den lille klamrer seg fast denne gangen :Heartpink

Vi tenkte og kanskje informere nærmeste familie snart, også vente med venner og sånn til ca uke 12:)

Jeg har fortalt det til en venninne og han har fortalt det til søsteren sin! Hadde nok ikke sagt noe til venninnen min hadde d ikke vert for at ho e ca 3 uker lengre på vei en meg og ho fortalte det til meg den dagen!!
Vil prøve å vente med å fortelle det til flere før i uke 12 helst!!

tre venninner av meg vet det, og en gjeng fra min gamle termingruppe. regner med at vi forteller det til pappa og stemoren min når de kommer oppover på besøk neste helg og at mamma får vite det helga etter når bunaden ikke passer (som hun kommer oppover for å tilpasse) (jeg er sååååå oppblåst!). Gleder meg masse til å si det, men skulle helst ventet litt lenger! Sist fortalte vi det litt for tidlig, og like tidlig blir det nå hehe. Er 4+3 i dag.

Usikker når vi kommer til å fortelle.. Til nå er det bare jeg og mannen som vet noe..
På nr 1 så fortalte vi vel nærmeste familie i ukene 8-12..
Muligens om vi klarer, og formen er bra så venter vi så lenge vi klarer å tie stille, men det er ikke lett.. Er 4+2 idag..

Vi har allerede fortalt det til noe famile og venner. Fortalte det tidlig sist også, og selv om vi mistet like etter (uke 5/6) var det helt greit at de visste det. Syntes ikke at det var noen ekstra belastning.

Første gangen angret jeg litt på at jeg hadde fortalt det til foreldrene mine fordi det ble et voldsomt mas om at jeg også måtte fortelle det til min tante, noe jeg ikke var klar for på det tidspunktet. Truet med at "om jeg blir gravid igjen er dere de siste som får vite det!" For se om jeg klarer å holde tett når jeg møter dem til helgen ;-)

Mine to bestevenniner vet, men ingen andre. Drøyer den så lenge det går

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper å kunne drøye med og fortelle til uke 12 når det gjelder familie og uke 14-16 når det gjelder venner ellers.
Men det spørs jo hvordan formen blir fremover osv. Hvis jeg blir skikkelig dårlig så er det vanskelig å skjule det da vi bor nærme familie ...

De aller nærmeste venner og familie vet det:)

Vanskelig å holde det hemmelig når de kjenner vår historie, godt å ha noen å snakke med uansett hvilken vei det går:)

Jeg har sagt det til ei venninne. Jeg lurer på om jeg skal si det til mamma og pappa nå i helgen. Litt usikker. Ellers venner og familie venter jeg nok til uke 10. Vertfall etter tidlig ultralyd

Har fortalt til et par venninner, kommer til å forsøke å holde det hemmelig for fam og jobb fram til etter uke 12 ... Litt utfordring med jobbfest om tre uker, men da får jeg finne på no lurt så de ikke får mistanke ;)

Jeg å har jobb fest blåtur som var 6 juni og stressa som en gal med å finne unnskyldning jeg har alltid vært med i de 5 åra jeg har jobbet der. Men så ble den flytter til 28 og vi får huset vårt den fredagen så må pakke osv, vips ordnet det seg.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp