Når bytter man bleiestørrelse?

Ser at Libero str 2 synger på siste verset. Har 2 pk å bruke opp. Hun får merker av de. Pampers er mykere og større. Og str 3 i Pampers koster det samme som str 1 og 2 så går iver til Pampers nå. Ulempen med Pampers er at de kjennes våtere ut gjennom klærne enn de egentlig er.

Mini er 5 uker og bruker fortsatt libero 1 (prematur) tror han er rundt 3600g og 50cm nå. Han bæsjer i hver bleie så har aldri kommer så mye at vi har hatt lekkasje, men han får røde merker rundt låra etter bleiene. Er dette normalt og bør jeg gå opp en størrelse? Der ser ikke ut som det plager han, men mor blir jo bekymret..

Mini er 5 uker og bruker fortsatt libero 1 (prematur) tror han er rundt 3600g og 50cm nå. Han bæsjer i hver bleie så har aldri kommer så mye at vi har hatt lekkasje, men han får røde merker rundt låra etter bleiene. Er dette normalt og bør jeg gå opp en størrelse? Der ser ikke ut som det plager han, men mor blir jo bekymret..
Lekkasje er ofte grunnen til at man bytter str. Du kan jo kjøpe en pakke nr 2 og prøve! Trenger dem senere uansett ;)

Edit: Ser nå at du skrev du ikke har lekkasjer :P Men du kan jo prøve uansett hvis du tror han har det ubehagelig

Jeg har nettopp byttet pga lekkasjo hvor hele meg ble full av bæsj:p haha
Merker syns jeg hun får uansett, og str 2 er nok heller litt for store enn for små så bytter ikke av den grunn. Frøkna veier ca 4,5 kg nå

Back
Topp