Når bytter dere til sportsvogn?

Bruker fortsatt bare den store gode bagen til Emmaljungavogna. Når hun er våken setter vi opp ryggen :) kommer nok ikke til å bytte til sportsdel før vinteren er over

Byttet i romjulen:happy: Det var deilig å få det gjort. Tror lillemor trives bedre nå som hun kan sitte og se og ikke bare ligge og se i «taket» på bagen.. det høres vanvittig kjedelig ut.

Kunne brukt babybag en stund til, men den begynte å bli veldig tung å kjøre på! Skiftet derfor i dag. Hun likte det veldig godt :)

Fortsatt bag her. Mye fordi vi triller veldig lite turer, og når vi er på ærender i byen etc så klikker jeg bare bilstolen på vognunderstellet

Har henta fram sportsdelen til vogn 2 nå, for å rengjøre og lufte den litt. Han ble 7 måneder for 4 dager siden, og begynner å bli lang og tung. :P Så tenker det blir bytte nå de neste dagene. :)

Byttet i forrige uke. Hun sover i bagen enda, hun har nettopp blitt 7 mnd. Er vi i butikker vil hun bare sitte for hun er sååå nysgjerrig. Bilstolen går til nød, blir kjedelig, for hun er lita, og vil opp og frem for å se og følge med, hehe..

Byttet til sportsdel for en uke siden og hun sover så mye bedre nå. Hadde vokst seg like lang som bagen (med vinterpose) og sov korte lurer og ble sur hver gang vi la henne der. Hun er 7,5 mnd.

Bruker fortsatt bagen i vår Emmaljunga Mondial Deluxe ❤️

Bilde fra en trilletur ute i sol og -12 i går (mannen min på 190 som triller på bildet)
6564E5FE-7B8C-4AD5-A4AF-D0BD9BD7C604.jpeg

Får ikke rost den vogna nok :) Hun sover alle blundene sine i den (inne i yttergangen der det er ganske kaldt), og vi triller superlett over fortauskanter, snøskavler osv. Pga de store lette lufthjulene og dempinga. Jeg har ikke lappen så på hverdagene ruller vi rundt i den vogna.

Når hun er våken nekter hun å ligge nedi vogna, så da setter vi opp ryggen og hun sitter og ser på alt som skjer, lunt og godt i vognposen sin ❤️

Bilde fra i går:
485282C1-A51D-4315-B54E-E62B7A5BC9FC.jpeg

Kommer til å bruke bagen så lenge vi kan :D

Har Emmaljunga mondial duo, og har ikke byttet til sportsdelen enda. Setter så pris på den store beggen:p En sjelden gang setter jeg opp ryggen i den om han er litt urolig.
Bruker bagg om jeg må bruke søskenvogn, eller reisevogn også. Synes det er så mye lunere, og ikke minst bedre og kunne se han. Og la han se på meg :D

Back
Topp