Når bytter dere til sportsvogn?

Legg en brettet dyne under overkroppen? :) de skal jo ikke sitte enda uansett. Da kommer han seg litt opp hvertfall :)

Jeg har brukt ei litt myk og tynn pute nå, og det var veldig populært. Kunne jo brukt vugge-dyna og ja, litt lettere å få brettet den passelig. Men bytter nok til sportsdelen når han har bikka 6 mnd på den vogna tenker jeg, så om 3-4 uker. :)

Så lenge han er fornøyd i baggen blir det ikke bytta. Siste babyen min så jeg må nyte alt i fulle drag :D Har det ikke travelt i og med Emmaljunga har en stor, og god bag. Verre med baggene som hører til tvillingvognene mine :o
Dem baggene blir ikkr brukt særlig lenge til. Trange, og korte i forhold.

Måtte bytte da han ble for tung for bagdelen :hilarious: Den kunne sikkert funket fremdeles, men nå begynner han å bli for lang om det skal en tykk pose oppi.

Måtte bytte da han ble for tung for bagdelen :hilarious: Den kunne sikkert funket fremdeles, men nå begynner han å bli for lang om det skal en tykk pose oppi.

Hehe! Hadde nok funket tross vektgrensen, men forstår at du byttet! Er det 9kg som er grensa?

Hehe! Hadde nok funket tross vektgrensen, men forstår at du byttet! Er det 9kg som er grensa?

Ja :) den er nok testet til mye mer enn 9 kg, men fikk litt lett noia av at hele understellet på bagdelen til fox er en isoporplate:nailbiting:

Byttet etter 4 mnds kontroll på helsestasjonen. Gutten min har aldri villet ligge i bagdelen, har grått med en gang han har blitt lagt nedi med mindre vi kan ha kalesjen helt nede (noe vi omtrent aldri kan som bor i Bergen), så jeg spurte fysioterapeuten på helsestasjonen om det var krise å bytte så tidlig - og hun sa at det ikke var noe som helst problem så lenge jeg brukte liggestillingen til vogna. Det åpnet en ny verden for oss, nå tar han alle hviler ute i vogna og vi kan endelig trille på tur :)

Byttet etter 4 mnds kontroll på helsestasjonen. Gutten min har aldri villet ligge i bagdelen, har grått med en gang han har blitt lagt nedi med mindre vi kan ha kalesjen helt nede (noe vi omtrent aldri kan som bor i Bergen), så jeg spurte fysioterapeuten på helsestasjonen om det var krise å bytte så tidlig - og hun sa at det ikke var noe som helst problem så lenge jeg brukte liggestillingen til vogna. Det åpnet en ny verden for oss, nå tar han alle hviler ute i vogna og vi kan endelig trille på tur :)

Så utrolig deilig for dere, og baby!
Jeg tviholder på bagdelen så lenge jeg kan, min gutt elsker å ligge i vogna å sove, hater det i våken tilstand. Så jeg skal jaggu vurdere å bruke sportsdelen på typ senter besøk osv, og bagdel på trilleturer i skogen!

Samme som oss! Spurte helsesøster om det samme med forrige da han var 5 mnd og fikk samme beskjed. Så lillesøster byttet ved 4 mnd. En helt annen verden ja (men hun kan sove i bag, det er bare sutring og grining hvis hun er våken)

Lille er 5,5 måned nå, og i går bytta vi til sportsdelen på babyjoggeren. Snakker om fornøyd baby! Og han får til å ligge behagelig i den også, og har godt med plass (lengdemessig hadde han godt med plass i deluxe-bagen også, men den var litt smal syns jeg).

Og nå blir det så snedig å ha med seg vogna, bare å dra i ei snor og "smokk" så er vogna bretta sammen og tar liten plass. :D

Bruker bagdel enda, har emmaljunga mondial og den har ryggstøtte - heldigvis for hun vil se alt som foregår[emoji1] bytter sikkert når hun er 6/7 mnd

Vi må snart bytte, blir straks 5 mnd. Hun er nok rundt 70 cm, straks ikke mer plass! Prøver å holde henne der 2-3 uker til

En av grunnene til at jeg kjøpte Emmaljunga Mondial er at jeg ikke vil bytte til sportsdel før vinteren er over. Når hun er våken vil hun sitte og se, så vi setter opp ryggen i bagen, genialt! Hun har fortsatt god plass i bagen. Bytter ikke til sportsdel før vi må.

Blæh!! Skulle vente litt, men katta har tissa oppi bagdelen -_- fml!! Så er vel bare å bytte over da :p

Vi byttet for et par dager siden og jeg er sååå fornøyd! Han gikk fra å sove 20 min dubber til 1 1/2 i sportsdelen.. Han er strålende fornøyd når han får se litt.. :-) En ny hverdag for oss!

Byttet da baby ble 5 mnd. Begynte å bli trangt i bagdelen, så var veldig på tide. Virker som han trives godt i den, selvom jeg syns han får en litt rar sitte/liggestilling (bugaboo fox).

6mnd her og fortsatt ikke bytta. Antagelig fordi når vi skal på korte turer og hun vil sitte så klipser jeg bare bilstolen oppå understellet til vognen :)

Back
Topp