Når ble magen deres "hard"/fast og når syntes det?;)

Fikk en liten kul i uke 18 ca.. Nå i uke 23 begynner det å bli synlig, men ikke slik at folk tør å spør om jeg er gravid.. Ser bare ut som jeg har spist godt:p haha.. Kjente derimot spark veldig tidlig, så det trenger ikke å ha noe sammenheng! Førstegangsgravid foresten:)
 
Fikk en liten kul i uke 18 ca.. Nå i uke 23 begynner det å bli synlig, men ikke slik at folk tør å spør om jeg er gravid.. Ser bare ut som jeg har spist godt:p haha.. Kjente derimot spark veldig tidlig, så det trenger ikke å ha noe sammenheng! Førstegangsgravid foresten:)
Hehe:) Gratulerer! Når begynte du å kjenne spark ? :)
 
Hehe:) Gratulerer! Når begynte du å kjenne spark ? :)

Kjente spark på utsiden i uke 16 eller 17.. Da var det såpass kraftig at også mannen min kunne kjenne det:) begynte å kjenne liv første gang i uke 12 da, men da var det mer som kiling/bobling:)
 
Jeg er 22 uker på vei og har bare en liten kul ganske langt nede på magen som er hard :) eller kommer ann på hvordan han ligger da, av å til er den myk :p
 
Er 23+2, kun de som har sett meg naken som har sett forskjell. Men kan bli skikkelig forstoppet og oppblåst, og da ser jeg gravid ut. Men det kunne jeg før jeg var gravid og :p så enda er magen relativt liten ja. Litt mer fylde under navelen bare :p
 
Er 19+2 å førstegngsgravid å magen min er ein hard kul ifrå skambeinet og opp til navelen!^^
Kjenner veeldig svake spark inni der men det er også fordi eg har morkaken på framsiden! :)
 
Synest det er så rart att de fleste får mage så seint :) i første svangerskap så jeg selv magen godt i uke 10, kjente den gode kulen (Viste seg å være en missed abortion) Nå er jeg i uke 11 og kulen er der og synest, men er mulig og sjule med en stor genser ;) lillegull har det godt og hjertet slår fint ;) <3
 
Synest det er så rart att de fleste får mage så seint :) i første svangerskap så jeg selv magen godt i uke 10, kjente den gode kulen (Viste seg å være en missed abortion) Nå er jeg i uke 11 og kulen er der og synest, men er mulig og sjule med en stor genser ;) lillegull har det godt og hjertet slår fint ;) <3
Gratulerer :D Hvor seint hadde du din Ma? :( Er 11+1 idag og er veldig nervøs at noe skal skje.
 
Frem til uke 18-19 var min mer chubby enn gravidmage for å si d sånn.. oppblåst og så bare ut som jeg hadde lagt på meg mye... Kunne enda da skjule det med store klær for gutta på jobb, men den eneste dama jeg jobber med hadde mistanke for hun hadde merka seg litt økning her og dær (kvinneintuisjon sikkert) Så begynte den ganske raskt etter det å bli mer og mer babymage, er nå uke 27 og stor badeball foran. :-D
 
Gratulerer :D Hvor seint hadde du din Ma? :( Er 11+1 idag og er veldig nervøs at noe skal skje.

Hei jeg fikk blødninger i uke 14+4, men det viste seg at fosteret hadde død da jeg kun var 7 uker på vei.. Jeg er 11 uker idag og har sett fosteret på Ul, og alt så bra ut
Det går sikkert bra med deg, det er sjeldent att det skjer det som sjedde med meg
 
Hei jeg fikk blødninger i uke 14+4, men det viste seg at fosteret hadde død da jeg kun var 7 uker på vei.. Jeg er 11 uker idag og har sett fosteret på Ul, og alt så bra ut
Det går sikkert bra med deg, det er sjeldent att det skjer det som sjedde med meg
Leit :( så fosteret i uke 9+3 <3 så går nok bra! Er 11+2.
 
fikk ikke mage før uke 18.. (så da ut som jeg hadde spist en god posjon mat) babymagen kom vel rundt uke 23 - ble ikke "hard" før rundt 25 :)
 
fikk ikke mage før uke 18.. (så da ut som jeg hadde spist en god posjon mat) babymagen kom vel rundt uke 23 - ble ikke "hard" før rundt 25 :)
Godt å høre :D er rart hvordan noen har skikkelig mage i uke 12 og andre nesten ikke i 40. Bra det er vanlig også å ikke bli hard med en gang :) føler jeg kjenner hele tiden haha
 
Går inn i uke 23 i morgon, er førstegangsfødende og begynte å få mage i uke 18:D
 
:D syns det godt nå?:)

Gleder meg til min kommer!

Ja altså de som kjenner meg så det vel kanksje i uke 16:p var i bryllup i januar og folk bare "åååh er du gravid" jeg prøvde å skylle på julematen, men neida..
Men nå er magen min synlig, de på lokalbutikken har gratulert meg haha:wideyed:
 
Ja altså de som kjenner meg så det vel kanksje i uke 16:p var i bryllup i januar og folk bare "åååh er du gravid" jeg prøvde å skylle på julematen, men neida..
Men nå er magen min synlig, de på lokalbutikken har gratulert meg haha:wideyed:
Så morro hehe :D er 20 uker på vei når jg skal i komfirmasjon i mai, så er spent på om jeg blir stor:eek:
 
Back
Topp