Når ble magen deres "hard"/fast og når syntes det?;)

UngeSpire

gravid, septemberspire <3
syns ikke på meg enda men syns ikke magen har blitt no spesielt hard som alle sier. Er bare 8+0 da :)

Når begynte magen deres å bli hard? Og når syntes det at du var gravid ?:D nysgjerrig hehe. Håper det er like vanlig å ikke ha fått fast mage i uke 8 som å ha fått det. Venninna mi begynte i uke 7-8 :)
 
Magen var hverken hard eller kjempe synlig så tidlig;)
 
Om du er førstegangsfødene er det vanlig at det er maange uker enda til du får mage. Livmoren ligger jo enda under skambeinet..
 
Synes magen vokste mest etter ca 17 uker. Men da gikk det fort :) Var mest luft før da :p
 
Jeg er 17+5 i dag, og ingen babymage enda ;) har blitt litt hard ved magen, og kjenner godt hvor hun ligger. Håper på babymage snart! :)
 
Magen var hverken hard eller kjempe synlig så tidlig;)
:) venninna mi hadde det se, så lurte på om det var normalt å ikke ha det også men det er det vist.

Om du er førstegangsfødene er det vanlig at det er maange uker enda til du får mage. Livmoren ligger jo enda under skambeinet..
Takk for informasjon :D ble litt nervøs hehe men er jo helt normalt!

Synes magen vokste mest etter ca 17 uker. Men da gikk det fort :) Var mest luft før da :p
Hehe :D luftfn er plagsom.

:D

Jeg er 17+5 i dag, og ingen babymage enda ;) har blitt litt hard ved magen, og kjenner godt hvor hun ligger. Håper på babymage snart! :)
Gratulerer med baby jente<3. Godt å høre det er flere!
 
Med første så kom ikke noe babymage før i uke 20. Den var nesten ikke hard engang :p
 
For meg og samboeren + de som kjenner meg godt, var magen synlig fra rundt uke 17/18, men ikke før nå den begynner å bli synlig for andre (uke 27 nå). Fortsatt ikke synlig med ytterjakke på! Var i utgangspunktet ganske slank, men nå begynner babymagen å bli rund og god :)
 
Jeg fikk kul tidlig, men ingen babymage før rundt uke 20. Før det kunne man egentlig like gjerne tenke at jeg hadde spist litt mye ;) det er så individuelt at som du sier; like normalt å ikke ha det i uke 8 som å ha det :)
 
Jeg er nå ca. 15 uker på vei og jeg har fått litt mage, men den er ikke hard. Har litt å ta i fra før så jeg gleder meg til jeg får "gravidemage" så jeg ikke bare føler meg tjukk :p
 
Merket ikke noe til gravidmagen før i uke 20 ca. Da kom den litt etter litt. Men var ikke veldig tynn eller da så hadde kanskje vært lettere og se visst jeg ikke hadde litt ekstra på magen :p
 
Jeg så omtrent ingen forskjell før uke 18, og såvidt da også. Kunne kjenne livmoren over symfysen i uke 15 mener jeg å huske. Det er først nå i uke 33 at andre begynner å se at jeg er gravid :)
 
22 uker på vei og kunne sikkert skjult magen om jg ville enda.. Førstegangs.. Men velger heller framheve den så mye som mulig hehe :D
 
Med nr en ble den ikke synlig for andre rundt uke 26 :( så blir spennende å se nå med nr 2. Forsatt ingen babykul 13 uker.
 
Ikke synlig mage her End, 12 uker og annengangs gravid, men livmoren er hard og halveis opp til navlen på mårran :)
 
Back
Topp