Du som har vært kvalm.. når ble det bedre? Og gikk det gradvis over eller raskt?
12+0 i dag, kjenner ingen bedring. Husker det tok 2-3 uker til før det ga seg forrige gang, men husker ikke om det var litt gradvis eller om det endret seg raskt. Håper jeg snart får livet tilbake, ligget rett ut i ukesvis nå..
12+0 i dag, kjenner ingen bedring. Husker det tok 2-3 uker til før det ga seg forrige gang, men husker ikke om det var litt gradvis eller om det endret seg raskt. Håper jeg snart får livet tilbake, ligget rett ut i ukesvis nå..

Men må passe på å spise da, omtrent hele tiden, hvis ikke kommer den tilbake 
kvalmen kom som lyn fra klar himmel i uke 6+3 og har siden da vært kvalm og kastet opp flere ganger om dagen. Er i uke 11+3 nå. Er sår i halsen og så lei av å kjenne på denne følelsen.. føler med deg og alle dere andre <3
Det er kanskje opplagt for de fleste, men jeg hadde ikke streifet det en tanke. Leste bare et tips om at kullsyrevann kunne dempe kvalmen, så har kjørt på med det døgnet rundt hele graviditeten så langt. IKKE å anbefale om man får mye luftproblemer