Når ble det synlig?

Første gang kjøpte jeg gravidbukser i uke 15, og det var en sann lettelse. Angret så på at jeg ikke begynte før - gikk med strikk i bukseknappen i ukesvis... Pain. Denne gangen er oppblåstheten betydelig verre, så bruker av og til gravidbuksene, særlig på ettermiddagen. Jeg er i uke 9.. :arghh: sist gikk oppblåstheten over til mage rundt uke 12-14. Gleder meg til magen er tilbake - for denne luften er fryktelig :hilarious:
Det forstår jeg godt at var en lettelse! :p Jeg bestilte nettopp sånn «forlenger» til bukselivet, som man bruker på samme måte som strikk i bukseknappen. Jeg bruker strikk når olabuksa MÅ på, men håper den saken er litt mer behagelig :rolleyes: Kikka på gravidbukser, men det er vel litt for tidlig når man er 6 uker på vei o_O

Rundt uke 12 med første. Jeg fikk skikkelig stor struttemage:hilarious: Søstra mi som gikk gravid samtidig så man det ikke på før rett før fødsel, enda hun er veldig tynn. Så vi var vidt forskjellige

På første var det tydelig fra uke 12.. første dagen jeg hadde på intilsittende topp var det 6 stykker som spurte meg..:p men andremann var det litt før. Denne gangen kan man se det alt nå.. er nok en kombo med luft og, men ikke bare det..:happy: sliter litt med å sjule det.. kan kun gå i løse overdeler..:happy:

Last edited:
Haha uff! Lurer på når det er "lov" å fremheve? Jeg vil hvertfall fremheve i sommer! Håper det er noe mer enn oppblåst å framheve da!:laughing002
Jeg skal strutte med magen som bare det når det er "trygt", altså etter 12-13 uker. Hvis det e noe mage da :shy:

Så fine begynnende bumper! Selv de som "bare" er oppblåst.

Her tror jeg det blir lenge til noe synes. Har litt "bollete" mage fra før, så litt fra eller til der vil nok ikke synes så godt. Går jeg i løse topper, noe jeg gjør til vanlig- på grunn av navnte bollete mage haha, i sommer så kommer nok ingen til å se noe som helst tror jeg. Har jo gått ned over 3 kg siden EL også, så ser egentlig.

Har vært på ebay og wish og kjøpt meg noen morsomme "bump-tskjorter", hehe. Klarte ikke la være!

Jeg synes det er vanskelig å selv vite når den kommer :joyful: både jeg og manen har ved tidligere svangerskap tatt bilder av den 'store magen' som var på vei frem, og å i ettertid kan vi le godt av det 
Mer følelse enn fakta vært.. Men, helt klart større på kvelden etterhvert vet jeg, men tok overraskende lang tid! Spendt nå med tredje :smiley-bounce022

Begynte ikke å få babybump før i uke 26-27 med nummer en.. var vel ikke før i uke 35 at jeg så ordentlig gravid ut:laughing002 håper og tror magen kommer tidligere denne gangen:rolleyes:

Det forstår jeg godt at var en lettelse! :p Jeg bestilte nettopp sånn «forlenger» til bukselivet, som man bruker på samme måte som strikk i bukseknappen. Jeg bruker strikk når olabuksa MÅ på, men håper den saken er litt mer behagelig :rolleyes: Kikka på gravidbukser, men det er vel litt for tidlig når man er 6 uker på vei o_O
Kikka på gravidbilder selv:hilarious: 4 uker:hilarious::hilarious::hilarious::facepalm:

:signs004
Mente gravid bukser selvfølgelig :hilarious::laughing002

Back
Topp