Når ble det synlig?

Jeg er også så utrolig oppblåst; lurer på når det blir om til babybul. Bruker litt baggy klær fordi man ser det så godt. :nailbiting:
Jeg gjør også det nå. Men vi går en sommer i møte, som forhåpentligvis byr på noe sommervarme. Hvordan greie å skjule det da, når det blir naturlig å kle av seg de store klærne? :bag:

Da kan det bli interessant å se hvordan jeg skal klare å skjule det fremover :hilarious: Orker nesten ikke være sosial, for jeg blir så sliten og uvel av å holde magen inne :rolleyes: Nesten så jeg skulle ønske det var vinter og man kunne pakka seg inn i store og tykke klær.
Jeg kunne ønske jeg bare kunne fremhevet det allerede, men hadde blitt litt sykt når folk hadde spurt hvor langt jeg var på vei så bare - nei 4 uker:laughing005

Jeg kunne ønske jeg bare kunne fremhevet det allerede, men hadde blitt litt sykt når folk hadde spurt hvor langt jeg var på vei så bare - nei 4 uker:laughing005
Samme her :hilarious: Fikk spørsmål om jeg var gravid på 17. mai siden jeg holdt over og gjemte magen. Sa bare at jeg var så mett etter middagen at magen stod rett ut :rolleyes:

Samme her :hilarious: Fikk spørsmål om jeg var gravid på 17. mai siden jeg holdt over og gjemte magen. Sa bare at jeg var så mett etter middagen at magen stod rett ut :rolleyes:
Haha uff! Lurer på når det er "lov" å fremheve? Jeg vil hvertfall fremheve i sommer! Håper det er noe mer enn oppblåst å framheve da!:laughing002

Da kan det bli interessant å se hvordan jeg skal klare å skjule det fremover :hilarious: Orker nesten ikke være sosial, for jeg blir så sliten og uvel av å holde magen inne :rolleyes: Nesten så jeg skulle ønske det var vinter og man kunne pakka seg inn i store og tykke klær.

Jeg har også vært skikkelig oppblåst i går og i dag. Er ubehagelig å prøve å holde magen inne, så må nok begynne å bruke litt løsere klær nå:woot:

Men ja, blir litt vanskelig når sommervarmen kommer!:p

Dere som var oppblåste tidlig i graviditeten, gikk «oppblåstheten» over før det ble ordentlig babymage eller var dere oppblåst i mange uker før det plutselig var mer under? :hilarious: Er så ekstremt oppblåst hele tiden at det er vanskelig å skjule magen som er stor (jeg er normalt nesten flat) :oops: Stramme klær som feks olabukse nytter ikke lenger, det er så ubehagelig. Og jeg er bare 5+6.
Jeg kunne være SKIKKELIG schvær på kvelden, men var alltid ganske flat på morraen til jeg var rundt 12 uker. Så begynte jeg å få en liten mage på morraen, men ble liksom alltid mye større på kvelden. Så ja, det gled litt over i hverandre, men samtidig ser jeg en forskjell fra morraen av rundt uke 12. :)

Jeg er overvektig, men fettet er godt fordelt vil jeg påstå. Men magen syntes ikke før i uke 28 med første. Håper det synes tidlig denne gangen, elsket å se gravid ut :smiley-ashamed005

Jeg kunne være SKIKKELIG schvær på kvelden, men var alltid ganske flat på morraen til jeg var rundt 12 uker. Så begynte jeg å få en liten mage på morraen, men ble liksom alltid mye større på kvelden. Så ja, det gled litt over i hverandre, men samtidig ser jeg en forskjell fra morraen av rundt uke 12. :)
Jeg har også kun hatt en gigantisk mage utover dagen og kvelden, og flat på morran. Men både i går og i dag har magen vært stor fra morran av :bag: Men det er greit å vite, da får jeg bare være forberedt på å være svær noen uker før det faktisk blir babymage :p

Uke 10 med nr 3 klarte jeg ikke å holde magen inne mer, så litt mer lubben ut en normalt. Uke 14 helt umulig å skjule det.

Vedlegg

• Screenshot_20200519-200751_Snapchat.jpg
    Screenshot_20200519-200751_Snapchat.jpg
    20,6 KB · Visninger: 61
Jeg gjør også det nå. Men vi går en sommer i møte, som forhåpentligvis byr på noe sommervarme. Hvordan greie å skjule det da, når det blir naturlig å kle av seg de store klærne? :bag:
Oida, det er et godt spørsmål! :wideyed: Så noen litt luftige kjoler på H&M med blomster på i dag da jeg letet etter ny bukse. Ikke helt min stil men skjuler jo kanskje litt... :happy: Heldigvis bor jeg i nord, så det er ikke sikkert vi får så mange varme dager. :hilarious:

Jeg er litt trent til vanlig, og var spent på når magen skulle komme med nr 1. Var også rimelig oppblåst på kveldene, men "flat" på morgenen. Husker jeg våknet en morgen rundt 17 uker og hadde en liten kul som ikke kunne trekkes inn, bæsjes bort eller skjules :laughing001

• Liker
Reactions: SM
Jeg er overvektig, men fettet er godt fordelt vil jeg påstå. Men magen syntes ikke før i uke 28 med første. Håper det synes tidlig denne gangen, elsket å se gravid ut :smiley-ashamed005
Det er sånn jeg har det og. Har skikkelig midje og fasong, så spent på hvordan det blir. Søstra mi fikk aldri skikkelig kulemage, de lå mer jevnt fra puppene og ned hele magen, såvidt jeg kan huske.

Begynte å få mer babymage rundt uke 17, noen uker etterpå turte naboer og gratulere da jeg gikk i stramme klær. Bildet under er fra uke 23, nå er det ingen tvil ☺️

Vedlegg

• B9FAF332-6009-440C-A54C-A492931D1D21.jpeg
    B9FAF332-6009-440C-A54C-A492931D1D21.jpeg
    24,1 KB · Visninger: 36
Last edited:
Har så og si bestandig hatt en liten kul på magen og er veldig spent på hvor lang tid det vil ta før det begynner å vises ordentlig. Er bare 6+6, men i går stod jeg naken på badet da samboer kom og sa han mente han kunne se at min vanlige «bump» var blitt litt fremtredende. Er utrolig spent på hvordan baby mage jeg får :happy:

Med første fikk jeg vel en liten kul mellom uke 17-20 tror jeg. Litt tidligere med nr 2, og NÅ.. :hilarious:
er jo litt rundere nå enn da jeg gikk gravid første gang. Men synes magen kom fort. 7+6 i dag, så er ikke babyen som gir stor mage :dance018

Første gang kjøpte jeg gravidbukser i uke 15, og det var en sann lettelse. Angret så på at jeg ikke begynte før - gikk med strikk i bukseknappen i ukesvis... Pain. Denne gangen er oppblåstheten betydelig verre, så bruker av og til gravidbuksene, særlig på ettermiddagen. Jeg er i uke 9.. :arghh: sist gikk oppblåstheten over til mage rundt uke 12-14. Gleder meg til magen er tilbake - for denne luften er fryktelig :hilarious:

Back
Topp