Når ble det synlig?

CanisBebis

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Maisløyfene 2024
For dere erfarne med flere graviditeter i banken: når begynte det å synes på dere?

Vet det er individuelt, men nysgjerrig likevel. Er litt overvektig/litt mage til vanlig selv, så tror kanskje det kan ta litt tid før folk lurer på om jeg er blitt tjukk eller «på tjukka», hehe!
:hilarious:

Har ikke egen erfaring, men har lest at den kan begynne å synes fra uke 10 :) Men stemmer det? :bored::hilarious:

Med mitt første barn var det ikke synlig for andre før jeg var 6 mnd på vei. Gikk da i løstsittende klær. Jeg ønsket ikke oppmerksomheten, og det var lett å skjule :)

Med nr 2 husker jeg ikke helt.. da gikk jeg med trangere klær og fremhevet det mer, så var synlig tidligere :)

Det syntes vel så smått i uke 18, og i uke 20 var det ingen tvil. Lurer på når det vil synes denne gangen. :dance008

I første svangerskap veide jeg 10 kg mer enn jeg gjør nå, og var litt smålubben. Da begynte magen å vises i uke 12-14 en gang.

Denne gang føler jeg at det kommer til å synes kjappere. Og min samboer så i går "oj, det begynner jo å synes bittelitt jo". - der jeg stod naken og skulle henge opp et håndkle. Jeg er livredd for å legge på meg så mye som jeg gjorde sist, så det er ikke at jeg har spist noe særlig usunt heller. Men gjør alt for å skjule det, siden vi skal holde det hemmelig lenge...

Jeg er overvektig selv, har ikke så stor mage da i forhold til vekt, meste sitter over rumpe/lår. På meg begynte det såvidt å vise fra uke 20 en gang. Var ikke godt synlig med mindre jeg gikk med tettsittende klær som fulgte kurven på magen. Så bare svær ut frem til da for ingen gravidklær passa og jeg bare klarte å gå i joggebukser. Begynte å se det når jeg kikka ned og magen plutselig stakk ut mellom puppene :hilarious: Min mage er ikke så stor og har ikke vært så utrolig stor gjennom svangerskapet heller. Jeg var veldig utålmodig på å rå den, men nå skulle jeg ønske jeg ikke hadde den :hungover:

Ble vel synlig i uke 18-20 om jeg husker rett :)

Jeg har allerede begynt å vise litt, er i uke 9.. mye luft men er desidert tidlig mage her ja :)Jeg er 2. Gangs gravid, så det stemmer her at kroppen ‘’husker’’ å gå gravid for det er ikke noe tvil sliter litt med å skjule det.. jobber som frisør og hatt ett par kunder som har spurt. Har skyldt på korona og mye god mat men er så kvalm i tillegg at det blir vanskelig å holde hemmelig mye lengre nå :confused::wacky:

Første i uke 18 ca, andre allerede i uke 12, men da var det bare 1.5 år siden sist jeg gikk gravid. Nå med nr tre er jeg bra spent, håper jeg kan nyte sommerklærne mine en stund før magen spretter frem :)

Jeg har ett barn fra før, det visste allerede fra uke 9-10 sist gang! Folk på jobben kommenterte det. Magen min ble ganske stor, flere som lurte på om jeg venter tvillinger.:arghh:
Håper på tydelig gravidmage denne gang og, men håper ikke den blir sååå stor. :laughing002

Er allerede ganske oppblåst nå i uke 5+2!:hungover:

Det syntes vel når jeg var 4-5 mnd på vei sist.
Nå syns det egentlig allerede, skylder på korona kilo inntil videre...

Med frøkna fikk jeg bump rundt uke 12, og synes jeg vel det begynte å vises godt 14+2
3C1E19F6-03BA-4831-9ECB-185B385E33C6.png

Men var vel rundt her før folk la godt merke til det 17+0
0F4D7F83-A316-4BAC-9E8C-06F0AE2C1B19.png

Denne ganga har jeg har vært oppblåst på kvelden og flat på morraen en god stund, men i går og i dag har jeg hatt mage fra morraen av oO Syns det er tidlig 5+1&2. Så spennende å se om det er oppblåst mage eller en tiiidlig babybump.

Morgen/kveld før helgen:
C9EEF8B4-F334-4787-97E1-81C860FFD046.jpeg

Magen i går morres:
3592ADD7-C040-4D22-914D-9CB7BD523410.jpeg

Syns den ser litt annerledes ut enn oppblåst magen min på kvelden :eek:

Dere som var oppblåste tidlig i graviditeten, gikk «oppblåstheten» over før det ble ordentlig babymage eller var dere oppblåst i mange uker før det plutselig var mer under? :hilarious: Er så ekstremt oppblåst hele tiden at det er vanskelig å skjule magen som er stor (jeg er normalt nesten flat) :oops: Stramme klær som feks olabukse nytter ikke lenger, det er så ubehagelig. Og jeg er bare 5+6.

Dere som var oppblåste tidlig i graviditeten, gikk «oppblåstheten» over før det ble ordentlig babymage eller var dere oppblåst i mange uker før det plutselig var mer under? :hilarious: Er så ekstremt oppblåst hele tiden at det er vanskelig å skjule magen som er stor (jeg er normalt nesten flat) :oops: Stramme klær som feks olabukse nytter ikke lenger, det er så ubehagelig. Og jeg er bare 5+6.
Samme her!:laughing002 har fått en oppblåst "bump" og er bare 4+5 :bag: lurer på når man kan vite om det er noe annet liksom, skjønner jo at det ikke et annet enn oppblåst nå men når blir det mer enn bare oppblåst og går det bare over fra oppblåst som du sier? Vil heller ha en ekte bump og ikke oppblåst bump :smiley-angelic002

Jeg synes det gikk over i hverandre, forsvant liksom ikke :)

Jeg er også så utrolig oppblåst; lurer på når det blir om til babybul. Bruker litt baggy klær fordi man ser det så godt. :nailbiting:

Jeg synes det gikk over i hverandre, forsvant liksom ikke :)
Da kan det bli interessant å se hvordan jeg skal klare å skjule det fremover :hilarious: Orker nesten ikke være sosial, for jeg blir så sliten og uvel av å holde magen inne :rolleyes: Nesten så jeg skulle ønske det var vinter og man kunne pakka seg inn i store og tykke klær.

Back
Topp