Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig der! Er glad jeg tenker sånn allerede nå med nr. 1. Barn skal vi jo ha uansett, men mannen satte foten ned med å kjøpe ting før jeg faktisk ble gravid, og den er vel egentlig greiJeg er ikke så nøye på det lenger, tenker at om det går galt så får vi bruk for det senere uansett, da vi uansett vil ha ett barn til om det ender på verst tenkelige måte. Dette blir barn nr 4, så vi har alt fra før.. men er det noe jeg har lyst på så kommer jeg til å kjøpe det. Har begynt å sy babyklær, noe som i grunn blir det samme som å kjøpe noe til babyen
Jeg tenkte annerledes med nr 1 og 2. Tenkte jeg ikke kunne begynne for tidlig i tilfelle det gikk galt. Synes tenkemåten min nå er bedre
Forresten, så har jeg allerede tatt imot gratis bleier i str 1 og 2. Har kjøpt MME fra ei på FB også. Skal til Sverige i oktober og kommer da til å kjøpe masse MME
Du kan jo handle akkurat hva og når det passer degJeg lurte på når det er "vanlig" å begynne og kjøpe inn ting og utstyr til babyen? Slik som klær, stellebord, vogn osv.. jeg er bare 4+4 så er jo sikkert altfor tidlig å begynne og kjøpe slike ting i tilfelle det ikke går veien?