Når beynte dere å kjøpe ting til babyen?

Med en liten pjokk som nettopp ble 10 måneder så har vi jo "alt" her fra før, så det blir ikke kjøpt inn så mye med det første. Vi skal ikke vite kjønn på forhånd denne gangen heller, men det meste vi har er uansett unisex nettopp fordi vi har hatt det i tankene fra start, om vi skulle være så heldige å få flere enn en. :happy: Men jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg kommer til å finne noe jeg bare måååå ha i løpet av graviditeten. Opptil flere ganger. :angelic: Og søskenvogn kunne jo vært kjekt å ha...

Forrige gang handlet vi de første bodyene mens vi holdt på med prøvingen. Det tok en god stund før vi fikk bruk for dem, men det var så koselige plagg og ved å ha dem liggende så holdt vi litt ekstra på håpet om at det til slutt ville gå bra også. :Heartred Store ting, som vogn og seng osv kjøpte vi ikke før flere måneder inn i graviditeten. Mest på grunn av plass, bodde i liten leilighet før vi flyttet like før fødselen.

Jeg har så dårlig impulskontrol, at her er allerede barnevogna på plass. Det var alt annet enn planen, men fant en så fin brukt vogn, til en billig penge så klarte ikke å stå i mot. :whacky011 I tillegg har jeg handla inn en liten body og sokker, er jo så mye fint.. :joyful:

Vedlegg

• 1CB61879-0A47-4A49-8BB8-50731D5078F7.png
    1CB61879-0A47-4A49-8BB8-50731D5078F7.png
    1,7 MB · Visninger: 17
Enig med så mange her, kjøp når du selv ønsker. Jeg har ikke klart å vente! Så mye ble kjøpt første trimester med de to første. Nå er det såpass lenge siden vi hadde baby, og har solgt og gitt bort nesten alt, så må begynne på nytt med nr.3. Og det er jo bare moro! Skal på Ullared etterhvert, og da vet jeg at jeg ikke klarer å dy meg

Jeg har allerede kjøpt litt klær :yuck: Klarte ikke vente! Gikk for kjønnsnøytrale farger osv:)

Har kjøpt inn litt søte bodyer, lenge før jeg ble gravid bare «fordi», men var innom en baby butikk istad å snudde i døra fordi det ble så «ekte»

Med første så kjøpte jeg et ullundertøysett ganske tidlig etter jeg fant det ut. Måtte bare ha noe håndfast bevis. Også kjøpte vi vogn i uke 10 allerede, men det var fordi jeg fant den perfekte vogna, hvor både jeg og sambo så på hverandre og nesten uten å snakke sammen dro å kjøpte den. Ellers har jeg prøvd å vente litt.

Denne gangen er det jo nummer 3, så vi har det meste fra før uansett kjønn. Men litt nytt blir det etterhvert. Gleder meg på ny vogn, da den vi har er veldig gammel og penisjonistklar nå.

Back
Topp