Med en liten pjokk som nettopp ble 10 måneder så har vi jo "alt" her fra før, så det blir ikke kjøpt inn så mye med det første. Vi skal ikke vite kjønn på forhånd denne gangen heller, men det meste vi har er uansett unisex nettopp fordi vi har hatt det i tankene fra start, om vi skulle være så heldige å få flere enn en. Men jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg kommer til å finne noe jeg bare måååå ha i løpet av graviditeten. Opptil flere ganger. Og søskenvogn kunne jo vært kjekt å ha...
Forrige gang handlet vi de første bodyene mens vi holdt på med prøvingen. Det tok en god stund før vi fikk bruk for dem, men det var så koselige plagg og ved å ha dem liggende så holdt vi litt ekstra på håpet om at det til slutt ville gå bra også. Store ting, som vogn og seng osv kjøpte vi ikke før flere måneder inn i graviditeten. Mest på grunn av plass, bodde i liten leilighet før vi flyttet like før fødselen.
Forrige gang handlet vi de første bodyene mens vi holdt på med prøvingen. Det tok en god stund før vi fikk bruk for dem, men det var så koselige plagg og ved å ha dem liggende så holdt vi litt ekstra på håpet om at det til slutt ville gå bra også. Store ting, som vogn og seng osv kjøpte vi ikke før flere måneder inn i graviditeten. Mest på grunn av plass, bodde i liten leilighet før vi flyttet like før fødselen.