Når begynner man å handle ting?

Koselig å være i gang! :love017 Vi kjøpte plutselig vogn på finn forleden dag, et skikkelig kupp, følte vi. Handlet også litt div på Vitus. Så da er vi også sånn smått i gang :D
Så gøy at dere har kjøpt vogn! Hvilken gikk dere for?

Her har jeg gitt mannen i oppgave å finne ut av det (med mange av mine kriterier og innspill:smiley-angelic002), så han holder på med å se på massevis av reviews osv på YouTube om dagen. Syns det er ganske overveldende mye å velge i. Vi skal forsåvidt ha sportsvogn med tre hjul, så det er i alle fall litt avgrensende…

Her er det meste av «ting» på plass nå. Mangler bare bilstol av de store tingene igjen. Synes det er så vanskelig å velge stol :nailbiting:

Ellers er det klær som gjenstår tror jeg :) kjøpt et par klespakker på Finn, må gå gjennom og se hva vi faktisk har i hver størrelse og så sette opp liste på hva som trengs etter det.
Ja, her også! Det er så mange å velge i!
Har funnet ut av vi bare må vente med bilstol til vi vet hvilken vogn vi skal ha, for det er i alle fall viktig for meg at det er kompatibelt..

Ser for øvrig veldig fornuftig ut med sånn bilstolvogn som har hjul, så man slipper å pakke sammen vogn osv hvis man bare skal en svipptur i butikken eller lignende.

Så gøy at dere har kjøpt vogn! Hvilken gikk dere for?

Her har jeg gitt mannen i oppgave å finne ut av det (med mange av mine kriterier og innspill:smiley-angelic002), så han holder på med å se på massevis av reviews osv på YouTube om dagen. Syns det er ganske overveldende mye å velge i. Vi skal forsåvidt ha sportsvogn med tre hjul, så det er i alle fall litt avgrensende…
Vi er løpere begge to, så ønsket egentlig en sportsvogn. Hadde sett oss ut Thule glide. Men så ble jeg fortalt at man ikke kan ha sittedelen vendt mot seg, og det er en dealbreaker for meg. Skjønner ikke hvorfor de tenker det er en god idé å vende babyer fra 5-6 mnd bort fra seg. Ikke noe koselig og veldig upraktisk mtp å se om de sover etc. Så ble det Bugaboo Fox (vi kjøpte 2 eller 3 for 3000), og prøve å finne løpeunderstellet brukt fordi det ikke produseres mer. Hadde Bugaboo Buffalo med første to barna, og syns det var en fantastisk vogn :laughing002

Nå har vi handlet inn det aller meste som vi tror vi kommer til å trenge i starten. Mangler fortsatt krybbe og an badebalje..

Noen som har en praktisk badebalje som kan anbefales, eller som har andre smarte løsninger for bading? Liker egentlig ikke å kjøpe ting som bare kan brukes til én ting og i en kort periode..

Eller kommer man unna badebaljen om man får plass til et sånt sete oppi vasken f.eks? Vi har badekar, så etter hvert kommer vi ikke til å ha behov for en egen badebalje.

Back
Topp