Når begynner man å handle ting?

Vi har hatt mange fine ultralyder hittil inkl. TUL + positiv NIPT. Skal på ekstra UL førstkommende tirsdag. Om vi får vite kjønn da har jeg veldig lyst til å kjøpe et symbolsk klesplagg til den lille :love7

Jeg venter også til etter oul ettersom vi har gutt fra før å mye igjen etter han siden han er 2,5 år men blir det jente blir det nok handling å runde med nettshop etter vi får se en gang til :love7

Noen som er i gang med å kjøpe inn de store tingene enda?

Har ikke kjøpt inn noe selv, men lange lister er klare så vi vet sånn ca hva vi skal ha :bookworm:

Jeg har en del fra før, som vogn og bilstol, men har kjøpt bæresele og bæresjal pumpe osv..har også kjøpt diverse apotek greier til første tida.

Må ha litt mer klær til riktig årstid.

Vi begynte å ta frem klær i går for å se hva vi
har:) Har så vidt startet på en liste med det vi trenger også! Føles mer virkelig nå:D

Har kjøpt mye utstyr, brukt. Har solgt alt fra storesøsknene, da vi ikke skulle ha flere :angelic: Har kjøpt vogn, vognpose til vogn og bilstol, stellebord, newboarnseat, seng, lammeskinn og vugge. Pluss litt diverse dyner, laken, amme-bh og gulpekluter (dette kjøpte jeg nytt).

Gjerne si ifra hvis noen kommer over et godt tilbud på apotek (gjerne på nett), til å kjøpe inn diverse salver og utstyr:)

Har kjøpt mye utstyr, brukt. Har solgt alt fra storesøsknene, da vi ikke skulle ha flere :angelic: Har kjøpt vogn, vognpose til vogn og bilstol, stellebord, newboarnseat, seng, lammeskinn og vugge. Pluss litt diverse dyner, laken, amme-bh og gulpekluter (dette kjøpte jeg nytt).

Gjerne si ifra hvis noen kommer over et godt tilbud på apotek (gjerne på nett), til å kjøpe inn diverse salver og utstyr:)
Vitus apotek har 40% på det meste til baby og amme-utstyr nå :) Jeg fikk kjøpt pumpe veldig rimelig f eks.

Men sjekk i forhold til farmasiet f eks. Ikke sikkert man sparer sååå mye. Eller noe i det hele tatt.
Ja jeg sjekket alt jeg bestilte mot farmasiet faktisk :laughing002 Med kampanjen de har nå så var pumpen jeg kjøpte ca 800kr billigere på Vitus vs prisen på farmasiet. Men til fullpris ville farmasiet vært ca 1000 rimeligere enn Vitus.

Ja jeg sjekket alt jeg bestilte mot farmasiet faktisk :laughing002 Med kampanjen de har nå så var pumpen jeg kjøpte ca 800kr billigere på Vitus vs prisen på farmasiet. Men til fullpris ville farmasiet vært ca 1000 rimeligere enn Vitus.
Hvilken pumpe kjøpte du?

Har ikke kjøpt noe enda, 24+4. Men har en del fra før, men må ha ny vogn, bilstol, og muligens noe klær. Og pumpe hvis det blir behov..

Vitus har 40 % på alt sånt nå

Her sitter jeg litt rolig og venter på en babyshower jeg vet kommer en gang. Etter det begynner nok storhandelen. Men enn så lenge skal vi få malt babyrommet og kjøpt ett skap som jeg kan begynne å sortere klærne i. Vi fikk også kjøpt en veldig fin tripp trapp stol brukt, så det har vi da :love017

Nå har jeg kjøpt en del klær og en babycarrier på på Finn, samt at jeg har benyttet meg av 40% tilbud på vitusapotek til å kjøpe inn silverette, snørrsuger, ammeinnlegg, brystmelkoppsamler, smokker og diverse salver :) Føles ganske bra å være i gang med det, men de store tingene gjenstår fortsatt!

Nå har jeg kjøpt en del klær og en babycarrier på på Finn, samt at jeg har benyttet meg av 40% tilbud på vitusapotek til å kjøpe inn silverette, snørrsuger, ammeinnlegg, brystmelkoppsamler, smokker og diverse salver :) Føles ganske bra å være i gang med det, men de store tingene gjenstår fortsatt!
Koselig å være i gang! :love017 Vi kjøpte plutselig vogn på finn forleden dag, et skikkelig kupp, følte vi. Handlet også litt div på Vitus. Så da er vi også sånn smått i gang :D

Her er det meste av «ting» på plass nå. Mangler bare bilstol av de store tingene igjen. Synes det er så vanskelig å velge stol :nailbiting:

Ellers er det klær som gjenstår tror jeg :) kjøpt et par klespakker på Finn, må gå gjennom og se hva vi faktisk har i hver størrelse og så sette opp liste på hva som trengs etter det.

Back
Topp