Vi har hatt mange fine ultralyder hittil inkl. TUL + positiv NIPT. Skal på ekstra UL førstkommende tirsdag. Om vi får vite kjønn da har jeg veldig lyst til å kjøpe et symbolsk klesplagg til den lille 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har fått masse klær, najell nest, seng, badekar også har jeg kjøpt vognNoen som er i gang med å kjøpe inn de store tingene enda?
Har ikke kjøpt inn noe selv, men lange lister er klare så vi vet sånn ca hva vi skal ha![]()
Har kjøpt vogn, vognpose til vogn og bilstol, stellebord, newboarnseat, seng, lammeskinn og vugge. Pluss litt diverse dyner, laken, amme-bh og gulpekluter (dette kjøpte jeg nytt).Vitus apotek har 40% på det meste til baby og amme-utstyr nåHar kjøpt mye utstyr, brukt. Har solgt alt fra storesøsknene, da vi ikke skulle ha flereHar kjøpt vogn, vognpose til vogn og bilstol, stellebord, newboarnseat, seng, lammeskinn og vugge. Pluss litt diverse dyner, laken, amme-bh og gulpekluter (dette kjøpte jeg nytt).
Gjerne si ifra hvis noen kommer over et godt tilbud på apotek (gjerne på nett), til å kjøpe inn diverse salver og utstyr![]()
Men sjekk i forhold til farmasiet f eks. Ikke sikkert man sparer sååå mye. Eller noe i det hele tatt.Vitus apotek har 40% på det meste til baby og amme-utstyr nåJeg fikk kjøpt pumpe veldig rimelig f eks.
Ja jeg sjekket alt jeg bestilte mot farmasiet faktiskMen sjekk i forhold til farmasiet f eks. Ikke sikkert man sparer sååå mye. Eller noe i det hele tatt.
Med kampanjen de har nå så var pumpen jeg kjøpte ca 800kr billigere på Vitus vs prisen på farmasiet. Men til fullpris ville farmasiet vært ca 1000 rimeligere enn Vitus.Hvilken pumpe kjøpte du?Ja jeg sjekket alt jeg bestilte mot farmasiet faktiskMed kampanjen de har nå så var pumpen jeg kjøpte ca 800kr billigere på Vitus vs prisen på farmasiet. Men til fullpris ville farmasiet vært ca 1000 rimeligere enn Vitus.
Ingenting enda her. Skjønner ikke hva det er, men stresser veldig liteNoen som er i gang med å kjøpe inn de store tingene enda?
Har ikke kjøpt inn noe selv, men lange lister er klare så vi vet sånn ca hva vi skal ha![]()

Medela Freestyle dobbel. Ikke at jeg har gjort så alt for mye research men får håpe den gjør susen hvis den trengsHvilken pumpe kjøpte du?
Takk for tipsVitus apotek har 40% på det meste til baby og amme-utstyr nåJeg fikk kjøpt pumpe veldig rimelig f eks.

Vitus har 40 % på alt sånt nåHar kjøpt mye utstyr, brukt. Har solgt alt fra storesøsknene, da vi ikke skulle ha flereHar kjøpt vogn, vognpose til vogn og bilstol, stellebord, newboarnseat, seng, lammeskinn og vugge. Pluss litt diverse dyner, laken, amme-bh og gulpekluter (dette kjøpte jeg nytt).
Gjerne si ifra hvis noen kommer over et godt tilbud på apotek (gjerne på nett), til å kjøpe inn diverse salver og utstyr![]()

Koselig å være i gang!Nå har jeg kjøpt en del klær og en babycarrier på på Finn, samt at jeg har benyttet meg av 40% tilbud på vitusapotek til å kjøpe inn silverette, snørrsuger, ammeinnlegg, brystmelkoppsamler, smokker og diverse salverFøles ganske bra å være i gang med det, men de store tingene gjenstår fortsatt!
Vi kjøpte plutselig vogn på finn forleden dag, et skikkelig kupp, følte vi. Handlet også litt div på Vitus. Så da er vi også sånn smått i gang