Når begynner Du å kjøpe inn utstyr?

Noen som kan gi meg et godt argument så jeg kan overbevise mannen om at vi trenger et baby nest ? Han mener det tull og jeg har lyst til å prøve :)

Noen som kan gi meg et godt argument så jeg kan overbevise mannen om at vi trenger et baby nest ? Han mener det tull og jeg har lyst til å prøve :)
Det føles trygt og nært for baby å ligge i babynest. Det kan derfor være fint å bruke for baby. :) Det er ihvertfall derfor jeg skal kjøpe det. :)

Har termin 24 mai, og kjøpte bilstol før jul. Var rabatt, så slo til. Følte at det var litt tidlig, men gidder ikke betale til full pris.

Ellera har vi masse klær fra storebror, sprinkelseng, vugge og stellebord.

Vi må nok kjøpe en del flasker (flaskebaby sist, så regner med det denne gangen også), tenker å kjøpe sånn baby stol til stokke, vippestol og ellers ting som må dukke opp. Har ikke så mye klær i små stør, da vi sist hadde februarbaby og mye ull. Gleder meg til å kjøpe mer:)

Litt enig med mannen din:). Fungerer like fint med tepper eller dyner som du ruller og legger rundt babyen, men enig i at de babynesta er veldig fine da:).

Med mi største så pakket jeg henne inn i helseteppe slik de gjorde på sykehuset. Å hun sov så godt. Kansje like godt gjøre det :)

Med mi største så pakket jeg henne inn i helseteppe slik de gjorde på sykehuset. Å hun sov så godt. Kansje like godt gjøre det :)

Ja tror det kan fungere like fint. Gutten min hadde veldig aktive reflekser så han våkna ofte pga det. Det hjalp veldig å legge han på sida også lage "rede" rundt. Gjorde selvfølgelig ikke det på natta første tida da.

Hvor lang tid Før termin er det folk begynner å kjøpe inn?
Jeg har begynt å tenke på hva jeg trenger har vogn seng lekegrind og kjøper baby bjørn av ei jeg kj enner å stellekomode kommer i hus iløpet av 3 ukers tid. Barnesete er vel også i boks :) resten kan jeg kose meg med utover nå har veldig vondt i bekken. Så greit å være ferdig med de store tunge tinga :)

Synes babynest virker kjempe genialt. Til storebror brukte jeg en vognbag oppi sprinkelsenga så han hadde det litt trangt. Virker mye lettere og greiere med nest :) og lett å flytte på/babyen kan sovne på over alt.

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Kjøper ingenting før jeg har passert 30uker. Dette gjorde jeg hvergang. Nå er det jo salg snart her, og tenkte jeg begynner litt tidligere denne gangen pga det;)

Back
Topp