Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det føles trygt og nært for baby å ligge i babynest. Det kan derfor være fint å bruke for baby. Det er ihvertfall derfor jeg skal kjøpe det.Noen som kan gi meg et godt argument så jeg kan overbevise mannen om at vi trenger et baby nest ? Han mener det tull og jeg har lyst til å prøve
Noen som kan gi meg et godt argument så jeg kan overbevise mannen om at vi trenger et baby nest ? Han mener det tull og jeg har lyst til å prøve
Med mi største så pakket jeg henne inn i helseteppe slik de gjorde på sykehuset. Å hun sov så godt. Kansje like godt gjøre det
Jeg har begynt å tenke på hva jeg trenger har vogn seng lekegrind og kjøper baby bjørn av ei jeg kj enner å stellekomode kommer i hus iløpet av 3 ukers tid. Barnesete er vel også i boks resten kan jeg kose meg med utover nå har veldig vondt i bekken. Så greit å være ferdig med de store tunge tingaHvor lang tid Før termin er det folk begynner å kjøpe inn?
Jeg er snart 23 uker å tenker det er jo greit å vente til etter oul egentlig. Jeg hadde mye fra mi førsteOk. Tenkte å begynne så smått,når jeg veit hva det blir. Men etter 3 månder tenkte jeg.