Når begynner deres i barnehage?

• Trådstarter Trådstarter neledam
  • Opprettet Opprettet
Går i overkant av en boks i døgnet, men bruker ikke hele stipendet da, det var en liten overdrivelse :p går vel i underkant av 3000/mnd i snus vil jeg tro.
Det er mye det også! Kjenner jeg er glad for at hverken mannen eller jeg røyker eller bruker snus. Det hadde kostet oss flesk :p 3000 x 12 = 36.000,- De pengene kunne vi brukt på å betale ned gjeld, dra på ferie eller kjøpe utstyr til barna. Får satse på at han slutter etter hvert? :p

Det er mye det også! Kjenner jeg er glad for at hverken mannen eller jeg røyker eller bruker snus. Det hadde kostet oss flesk :p 3000 x 12 = 36.000,- De pengene kunne vi brukt på å betale ned gjeld, dra på ferie eller kjøpe utstyr til barna. Får satse på at han slutter etter hvert? :p
Jeg håper jo, men ser ikke ut som han har planer om det... Syns også det er sykt, kaste penger ut på ingenting! :o hadde han trappet litt ned i allefall... 1 boks+ i døgnet er sykt mye!

Går i overkant av en boks i døgnet, men bruker ikke hele stipendet da, det var en liten overdrivelse :p går vel i underkant av 3000/mnd i snus vil jeg tro.
Shit, det var mye!

Fordi han studerer ;) bidrar jo med studielån og stipend, men det er jo omtrent bare nok til å dekke snusutgiftene hans :o

Men det er jo vanlig å jobbe ved siden av studiene?!

Jeg jobbet også da jeg studerte, sambo også, vi var studenter samtidig. Fikk ikke mye tid sammen, vi jobbet mye kveld og helg begge to på Rema 1000 og Peppes.
Måtte jo jobbe, studielånet alene holdt ikke og sambo hadde ikke studielån en gang.

Back
Topp