Nei, det går vel ikkeGår det ann når man ikke er ferdig med videregående da? Er det jeg tenkte å begynne på til høsten igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det går vel ikkeGår det ann når man ikke er ferdig med videregående da? Er det jeg tenkte å begynne på til høsten igjen![]()
Vil tro det er fordi det er lokalpolitikere som bestemmer sånt.Her får man ikke prioritering for å være alenemor. Merklig at det er så stor forskjell rundtom.
2015 mener du vel![]()
Nei, det går vel ikkeMen kan vel ta vgs hos privatist?
Ja jobbe 50% eller mer, eller aktiv jobbsøkende.. eg har jo en jobb eg elsker som eg skal tilbake igjen..Ja men det er vel krav til aktivitet etter 1 år? Så må da enten være aktiv arbeidssøker (har en jobb som jeg ikke får gått tilbake til) eller vise til at jeg ikke har noen til å passe barnet. Sånn som jeg har forstått det hvertfall.
Jeg vet om flere som har gjort det. Bare melde seg opp til eksamen og lese hjemme. Kan jo også gå på Bjørknes på kveldstid, men det er i Oslo da.Det vet jeg ikke, mye mulig det går ann![]()
Jeg vet om flere som har gjort det. Bare melde seg opp til eksamen og lese hjemme. Kan jo også gå på Bjørknes på kveldstid, men det er i Oslo da.
Hva er det du mangler?
Ja, jeg meldte meg opp til eksamen en gang. Gikk etter å ha lest igjennom oppgaven, var ikke vist i å prøve en gang.Merker jeg er litt skeptisk til å skulle lese hjemme selv, lærer mye lettere og fortere når det er en lærer der![]()
Huff jeg mangler mye. Har gått 2 år med yrkesfag, kommer egentlig ingen vei med det. Så enten blir det å starte på en helt ny linje eller påbygg (grøss)jeg har heldigvis noen måneder til å tenke på det.
Ønsker meg en 8-16 jobb jeg også, driver å søker nå. Fikk akkurat avslag på en, var 84 søkere og mange var god kvalifisert. Jeg hadde ikke sjangs i havet. Man blir litt deprimert av sånt.Hehe, såpass ja. Tror ikke jeg hadde klart det uten undervisning heller.
Har egentlig mest lyst til å jobbe, det lønner seg jo absolutt når det kommer til det økonomiske. Men som alenemor er det mest praktisk å ha en 8-16 jobb og det er vanskelig å få uten noe utdannelse her hvor jeg bor.
Er vel tvilsomt at jeg finner en dagmamma som kan jobbe kvelder og helger![]()
Derfor fikk jeg anbefalt av nav å begynne på skolen igjen mens jeg fortsatt hadde krav på en del støtte. Da har jeg hvertfall noe å "lene" meg på tenker jeg. Det blir nok trangt økonomisk i en periode men blir nesten umulig å få jobbet noe i tillegg til skolen, har jo ingen som kan passe datteren min :/
Skulle ønske jeg kunne gå rett på høyskole, litt mer interessant. Videregående er omtrent som ungdomsskolen all over again..
Gubben bidrar jo ikke noe økonomisk uansett, ser ikke hva jeg skal med hanhahahahaha
![]()
Er vel siden han er student han og...seriøst? :-S Hvorfor ikke???
Fordi han studererseriøst? :-S Hvorfor ikke???
Oi, snuser han såå mye?Fordi han studererbidrar jo med studielån og stipend, men det er jo omtrent bare nok til å dekke snusutgiftene hans
![]()
Går i overkant av en boks i døgnet, men bruker ikke hele stipendet da, det var en liten overdrivelseOi, snuser han såå mye?![]()