når begynner dere

shiby

Forumet er livet
på jobb igjen??

permisjonen min er ferdig ut april.. så begynner 1.mai på jobb. føler det er snart jeg [:'(][:'(]

min perm slutter 21 feb, og det er ikke lengetil...... gruer meg masse til å være borte fra snuppa i så mange timer...[X(]

Har ikkje bestemt meg enno[:)]

Permisjonen min slutta 22 oktober den... |

Skal begynne så smått med 2 dager i uka nå rett over nyttår, og benytte meg litt av tidskonto eller hva det heter... Huff, kunne tenkt meg å bare vært hjemme en goood stund til. [:)]

Permisjonen min går ut 22 mai den [:)] Så det er fotsatt leeenge igjen.

Jeg skal jobbe tre uker etter nyttår, da skal pappa`n få være hjemme og se hvor avslappende det er å organisere denne "lille" familien og stelle huset[8D] Gleder meg vilt[:D][:D][:D]
Også er vell permisjonen min ferdig når det nærmer seg mai, og da skal jeg tilbake i 50%-stilling for en periode tror jeg...

Skal være hjemme til hun blir to år hadde jeg tenkt. Da tenkte jeg å begynne på skole, og blir det ikke noe skole på meg skal jeg være hjemme til hun blir tre.

Skal være hjemme til august.

Jeg kommer nok til å begynne på jobb i mai-juni en gang.

Men er jo bare deltidsjobb,så kan jo begynne når jeg vil egentlig..

Men er jo student, så året begynner jo i August, så har sånn sett lenge igjen[:D]

Jeg begynner ikke på skolen igjen før månedsskiftet august/september 2008 [:D]

Mens alle dere andre jobber og sliter i sommer, skal jeg og Jonas dra på stranda sammen med mormor (som er lærer og har lang sommerferie [;)]) og bygge sandslott og kose oss!!! [:D][:D]

Jeg begynner egentlig 17. mai!!!! Men siden jeg skal ha 2 ukers ferie før det blir det ikke før ca 1. juni[&:]
Har jo ingen jobb å gå tilbake til hvis jeg ikke vil pendle 22 mil en vei hver dag, da[&:] Må finne ut hva jeg skal gjøre innen den tid[;)]

Har ikke peiling!!![:D][:D]

Men skal uansett ta lenger permisjon....
et år til, tenkte jeg....

Blir for mye styr med to små, og gubbe som er mere
borte enn hjemme....[;)]

Skal nyyyte tiden som småbarnsmamma!!![:D]

etter mine beregninger så er jeg ferdig med permisjon 13.April, men jeg kan ta feil!
Må sjekke det opp!
Vil heller være hjemme litt til da..til etter sommeren eller noe!! Det hadde vært deilig! [:)]

Skal tilbake til jobb 22. mai! Gleder meg ikke nei [&:]

Men han har nok godt av å være sammen med pappa'n sin litt også!

ORIGINAL: lilla79

permisjonen min går ut den 30 april,da ska sambo være hjemme i 6 uker[:)]
men jeg har jo ikke fast jobb å gå til,så vi får se. . .har jo mest lyst til å være hjemme leeeenge med snuppa[;)]

Noen som vet om jeg har rett på dagpenger når permisjonen min er over?

Kommer vell litt ann på hva du har tjent årene før trur jeg.
Disse pengene vi får nå regnes ikke som grunnlag for dagpenger.

Min permisjon går vell ut i mai en gang. Håper å få jobb til neste skoleår jeg [:)]

ORIGINAL: Juliejr

ORIGINAL: lilla79

permisjonen min går ut den 30 april,da ska sambo være hjemme i 6 uker[:)]
men jeg har jo ikke fast jobb å gå til,så vi får se. . .har jo mest lyst til å være hjemme leeeenge med snuppa[;)]

Noen som vet om jeg har rett på dagpenger når permisjonen min er over?

Kommer vell litt ann på hva du har tjent årene før trur jeg.
Disse pengene vi får nå regnes ikke som grunnlag for dagpenger.

Min permisjon går vell ut i mai en gang. Håper å få jobb til neste skoleår jeg [:)]

det er litt feil for fødselspenger er grunnlag for dagpenger.. [:)]

Dagpengenes størrelse beregnes ut i fra ditt dagpengegrunnlag. Dagpengegrunnlaget består av arbeidsinntekt og eventuelle folketrygdytelser du fikk utbetalt i siste kalenderår (fjor) eller i gjennomsnitt for de 3 siste årene før du fremmet krav om dagpenger.
Ytelsene kan være
  • Dagpenger ved arbeidsløshet
  • Sykepenger
  • Omsorgspenger/pleiepenger/opplæringspenger
  • Foreldrepenger ved fødsel eller adopsjon 
  • Svangerskapspenger
  • Selvstendig næringsinntekt kan på visse vilkår regnes med for personer over 64 år.

Jeg forsto det ihvertfall slik.. [:)]

Back
Topp