når begynner dere

Min perimsjon går ut siste uka i feb tror jeg. Da er Tuva nesten 9 mnd.
Jeg har kun 80 % perm med 100% lønn siden jeg mest sannsynlig er arb.ledig etter permisjonen
Slik at dagpengergrunnlaget skal bli størst mulig.
Og sambo er selvstendig næringsdrivende så han har kun rett på 60 % lønn ved permisjon så det har vi ikke råd til.. :(
Men regner med jeg blir gående hjemme til høsten..skal søke på jobber men ikke enkelt i denne byen så mulig det blir student av meg til høsten. Syk.pl eller vernepl. [:)]

ORIGINAL: Marilu

etter mine beregninger så er jeg ferdig med permisjon 13.April, men jeg kan ta feil!
Må sjekke det opp!
Vil heller være hjemme litt til da..til etter sommeren eller noe!! Det hadde vært deilig! [:)]

Jeg har heller ikke noe jobb når permisjonen min er ferdig den 28 februar. Mamma var sjefen min før å hun sjekkea opp det der å man får arbeidsledighetstrygd av fødselspenger.  men det som er viktig er at du melder deg arbeidsledig dagen etter permisjonen er ferdig. ikke samme dag eller dagen før.
Så jeg skal gjøre det. men må vel gå arbeidsledig en stund for har jo ikke noen plass å ha ingrid. så må vel gå arbeidsleidg til over sommeren regner jeg med.

Back
Topp