Når begynner dere med innkjøp til den lille?

Vi vinter nok til etter oul. Vi kommer til å se etter det meste brukt, bortsett fra vogn og bilsete. :)

Vi gjør det samme. OUL har vi feiret med å kjøpe første pysjamas til den lille. Og gå ut å spise. Spent på om det passer å gjøre det denne gangen.
 
Vi har allerede kjøpt en ting, en liten suvenir fra bryllupsreisen vår som vi nettopp har vært på. Den er kanskje mer til barnerommet enn til barnet i første omgang, og egentlig knyttet mer til ideen om vårt framtidige barn enn akkurat dette barnet - selv om jeg håper å kunne fortelle barnet at tingen ble kjøpt mens hun/han lå i magen og mamma og pappa var på bryllupsreise.

Var vel 6+4 uker på vei da vi kjøpte den. Vi har ikke tenkt til å kjøpe noe mer på en stund, men vi skal se på barnevogner i dag, for å kunne vite litt mer om hvilke vi skal se etter brukt / følge med på om kommer på tilbud.
 
Vi skal nok ikke vite kjønn på oul, så akkurat det er ikke viktig. Men tror vi venter til etter oul uansett. Akkurat nå føles det veldig fremmed å skulle kjøpe noe, slik følte jeg det ikke sist. Da kjøpte vi en bamse i uke 9, husker jeg. Men husker ikke om den var det første vi kjøpte.

Vi har begynt å snakke litt om hva vi skal ha da. Hvor på badet vi vil ha stellebord og hvor vi skal ha klærne til den lille. Også har jo jeg bestemt hvilken vogn vi skal ha lenge før jeg ble gravid. :smiley-angelic006
 
Har egentlig alt. Må kjøpe ny bilstol da den vi hadde blei lånt bort til søstra mi. Den bilstolen vil jeg ikke ta i med en to meter lang pinne engang. Den er så grisete selv om hun har vasket den flere ganger. Flekker som ikke går bort og solskjerminga visste hun ikke hva hun skulle med, så den vet hun ikke hvor er. Blir litt oppgitt, jeg.
 
Venter nok til etter oul vi og :) Har det meste etter storesøster, men har noen ting vi må kjøpe :) Håper litt på jente da vi har utrolig mye rosa/lilla :p
 
Venter til vi vet kjønn.
Får vite det i uke 11 fordi vi reiser til Danmark i uke 9 for fulle tester.

Barn nr 4 så tar ingen sjanser!
 
Back
Topp