Når begynner dere med innkjøp til den lille?

Vi har veldig mye utstyr/klær fra nummer 1, så det blir vel ikke kjøpt så mye her før etter OUL - i tilfelle det da blir en gutt. Da må vi nok handle inn litt nye klær :)
 
Venter til etter OUL. Har det meste etter første. Må evt bli noe mer klær om det er annet kjønn.
 
Vi har både gutt og jente fra før og jeg har tatt vare på alt av klær, så det blir nok lite innkjøp denne gangen. Litt smått blir det vel. Og en BB Hug Me til meg selv, men ellers blir det nok mest arv på tredje babyen.
 
DCD844BD-0DA3-4413-A865-9CA4A9EB17FE.png Åå jeg har såå lyst!! Se denne da :Heartbigred ullbody.. og så grå bukse til
 
Har det aller meste av utstyr, men trenger noen småting! Kommer jeg over salg eller noe bra brukt, så mulig jeg handler! Ellers blir det å vente litt! Får vi jente så må det handles litt klær! Med første handla vi litt og litt gjennom hele svangerskapet, slik at vi fikk fordelt utgiftene utover! Det var veldig greit:happy:
 
Vi vinter nok til etter oul. Vi kommer til å se etter det meste brukt, bortsett fra vogn og bilsete. :)
 
Kommer nok til å vente en stund. Ihvertfall etter OUL. har solgt unna det meste bortsett fra klær (har både til gutt og jente), tilbehør til tripp trapp stol samt bæretøy, ammepumpe og trille som også kan brukes til bilstol. Ellers må alt inn.

Glad det er min tredje, har jo erfaring fra tidligere med tanke på hva jeg trenger og ikke:happy:
 
Etter OUL og kanskje lenger! Tar ikke sjangsen på noe før den tid.
 
Jeg har alt for mye..
Itilfelle er det vokseklær til meg selv som trengs:wtf:
 
Har tenkt til å vente litt til.. Bare 6+5 i dag. Men, har klikket hjem et babynest da... De var så himla fine :hilarious:
 
Vi har det meste, det som mangler tar vi når vi ser litt tilbud og sånn.
 
Back
Topp