Når begynner dere å pakke inn julegavene?

Jeg sparer opp så jeg har en haug og pakke inn. Hører på julemusikk og drikker gløgg. I år skal mini få hjelpe til :)
 
Er godt i gang allerede! ;)
Kjøpte gavene for flere uker siden, men kunne ikke pakke inn med en gang pga at jeg manglet innpakkningspapir
 
Jeg pleier som regel å få dem pakket inn i butikkene siden jeg alltid handler julegaver i siste liten.

I år derimot, startet jeg veldig tidlig med innkjøp av julegaver. Jeg har derfor pakket inn gaver etterhvert som jeg har kjøpt dem inn :)
 
Noen er alt pakket og sendt
Ellers er det hver søndag i advent (vi har tradisjon for å skrive små hinte dikt/limericks på hver presang)
 
Jeg har allerede pakket inn de som jeg har kjøpt inn :) vurderte å ta kalender gavene her i går kveld men så ombestemte jeg meg for vil "kose" meg litt med det næmere jul :p
 
Varierer. Tenker å få startet neste helg kanskje?
 
Jeg å Gubben pakker inn som regel i sammen når det meste er kjøpt inn, har en kosekveld med gløgg og god snacks;P
 
Jeg har handlet en drøss med gaver og satt det vekk foreløpig, kunne gjerne tenke meg å begynne nå :) men jeg venter til de resterende gavene er handlet inn. Setter av god tid til å pakke inn gaver, spise pepperkaker og drikke julebrus! Det er sååå koslig :) :)
 
Venter til alle er handlet inn og samboer er ferdig med sine så koser vi oss en kveld i desember med julemusikk, gløgg og pepperkaker :)
 
Venter til de fleste er pakket inn også må jeg ha julemusikk og varm kakao og noe julekaker til når jeg pakker inn :) er så koselig :-D
 
Jeg pakker gavene etterhvert som jeg kjøper inn :happy:

Nå mangler jeg bare å kjøpe inn 2 gaver :D:p
 
Prøver å gjøre det fortløpende. Er år sparte jeg på gaveinnpakkingen fordi jeg skulle kose meg med det litt nærmere jul, endte med at jeg satt til 01.30 natt til julaften og pakka inn julegaver. ALDRI mer. :p
 
Egentlig når det meste er handla inn. Men i år har jeg vært tidlig ute! Har fått levert ett par når vi har vært på besøk langt unna så vi slipper å sende:)
 
Tar det en dag i desember når alle er kjøpt inn. Setter på julemusikk, drikker julebrus og spiser hjemmelagde pepperkaker. Same procedure as every year. ;)
 
Pakker de inn så fort de blir kjøpt :) så blir det mindre å tenke på og det er "ute av verden" :p
 
Underveis, de første er allerede pakket inn :)
 
Pakka inn ca halvparten idag. :) pleier å fordele det på to-tre kvelder, blir då stiv i ryggen. :)
 
Back
Topp